PracaGrupypl.praca.dyskusje › solidny posrednik pracy

  • 1. Data: 2003-08-14 10:40:05
    Temat: solidny posrednik pracy
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

    Szukam dobrego posrednika pracy do Niemiec. Nie chodzi mi o prace fizyczna, w
    ogrodnictwie czy sprzatanie. Jestem zaiteresowana praca w firmach. Na
    przyklad praca biurowa. A juz najlepiej w hotelarstwie.
    Czy zna ktos solidnego posrednika? Jestem z Wroclawia.
    pa Basia

  • 2. Data: 2003-08-14 10:45:35
    Temat: Re: solidny posrednik pracy
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Rybka " <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > przyklad praca biurowa. A juz najlepiej w hotelarstwie.
    > Czy zna ktos solidnego posrednika? Jestem z Wroclawia.

    A skad bedziesz wiedziec kochanie, ze ten kto poleca posrednika sam jest
    solidny ?

    Sorry za zlosliwosc - ale ROTFL :-)

  • 3. Data: 2003-08-14 11:02:54
    Od: "Rybka " <b...@N...gazeta.pl>

    > A skad bedziesz wiedziec kochanie, ze ten kto poleca posrednika sam jest
    > solidny ?
    >
    > Sorry za zlosliwosc - ale ROTFL :-)

    Moze naiwnie, ale licze na uczciwosc, kochanie.
    Posrednika da sie sprawdzic. Ale czego sie dowiesz od ludzi, tego nie dowiesz
    sie nigdzie.