PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??

  • 1. Data: 2002-07-05 08:04:27
    Temat: Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Witam!
    W zeszłoponiedziałkowej wyborczej (łódzkiej, nie wiem jak w innych) ukazało
    się ogłoszenie. Firma Jonathan Smith Corporation oraz Konsorcium C.I.I.C
    poszukuje inżynierów, techonologów, pracowników biurowych itp. Trochę dziwne
    to ogłoszenie. jakich inżynierów? Obojętne im?
    Na rozmowie wszystko wyglądało pięknie! Zapewniają szkolenia, naukę języków,
    nawet naukę kultury i zwyczajów krajów (bo praca jest za granicą) w których
    będzie kontrakt. Coś za ładnie to wszystko wygląda....
    Miał ktoś do czynienia z tą firmą. Jak to z nimi jest? Bo mi to wygląda na
    badanie rynku.
    Dzięki za wszelkie info.

    Tytus
    -----------------------------------
    "When I die - bury me upside-down
    So the world can kiss my ass"
    'Platoon'
    -----------------------------------

  • 2. Data: 2002-07-18 05:41:10
    Temat: Re: Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??
    Od: "Piotr K." <p...@p...onet.pl>

    W łódzkiej wyborczej dzień później opisali co to za firma. Wielki kant i nic
    poza tym. Podobno miała być to firma zagraniczna. Nic podobnego - założyła
    ją jedna osoba w Warszawie (nie mogli dojść, kto). Firma nie ma zezwolenia
    na wysyłanie Polaków do pracy za granicą - czyli działa bezprawnie. Poza tym
    podobno nadużywa przepisów o obrocie danymi oraz przy umowach zaznacza, że w
    pełni dysponuje pracownikiem - tzn. może go dowolnie "wypożyczać" do innych
    pracodawców. Tak napisali w GW. Sam tam nie byłem, więc nie wiem. Pozdrawiam
    Piotr K.

  • 3. Data: 2002-07-18 07:29:59
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    > W łódzkiej wyborczej dzień później opisali co to za firma. Wielki kant i
    nic
    > poza tym.
    [ciach]

    Dzięki za ostrzeżenie.

    > Tak napisali w GW. Sam tam nie byłem, więc nie wiem. Pozdrawiam

    Ja też nie byłem. Wysłałem tam ojca. Robią testy jak NASA. Wzywają
    kandydatów kilka razy i każą rozwiązywać testy na osobowość, zdolności
    przystosowawcze itp. Generalnie wszystko wygląda b. profesjonalnie. Mają
    sale przystosowane do takich testów, personel jest zawodowy. Na pierwszy
    rzut oka nie wzbudzają podejrzeń.
    Wygląda na to, że w trzeba być czujnym jak ważka ;-) przy szukaniu pracy.

    Pozdrawiam
    Tytus