PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę

  • 1. Data: 2002-07-05 07:27:30
    Temat: Umowa o pracę
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Jestem zatrudniony na okres próbny i skończyła mi się już umowa, ale z powodu
    dużego nawału pracy nie rozmawiałem jeszcze z pracodawcą, pracodawca też z
    powodu obowiązków nie ma czasu. Czy istnieje jakieś prawo na mocy którego
    pracodawca powinien mnie zatrudnić, jeśli minie np. jakiś okres czasu i nie
    dostane wypowiedzenia pracy.

  • 2. Data: 2002-07-05 09:31:34
    Temat: Re: Umowa o pracę
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    > Czy istnieje jakieś prawo na mocy którego pracodawca powinien mnie
    zatrudnić, jeśli minie np. jakiś okres czasu i nie dostane wypowiedzenia
    pracy.

    Art. 29, par. 3: Jezeli umowa o prace nie zostala zawarta na pismie,
    pracodawca powinien niezwlocznie, nie pozniej jednak, niz w ciagu 7 dni od
    dnia rozpoczecia pracy, potwierdzic pracownikowi na pismie rodzaj i jej
    warunki.
    Ale byly ostatnio jakies zmiany wprowadzane do KP, woec jeszcze sprawdz
    dokladnie tutaj: http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/KPracy/kp_spi
    s.html
    Tekst ujednolicony po zmianie z 24 maja 2002 r.
    Pozdrawiam!
    M.