PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na 1/4 etatu a zasiłek dla bezrobotnych ...

  • 1. Data: 2002-07-05 05:48:58
    Temat: praca na 1/4 etatu a zasiłek dla bezrobotnych ...
    Od: "After" <a...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Moze ktos z Szanownych grupowiczow odpowie mi na taki problem.
    Do 30 czerwca bylem zatrudniony na caly etat, wczoraj tj. 04-07-2002
    dostalem umowe na czas okreslony (w miedzyczasie mialem juz 1 umowe i 3
    aneksy).
    Teraz moje dochody beda wynosic 250 zl brutto. Po obliczeniu kosztow dojazdu
    zostanie mi cale 80 zl (az nie wiem co zrobic z takimi wielkimi pieniedzmi).
    Dodam, ze mam bardzo trudna sytuacje materialna no i niestety zasilek jest
    wyzszy niz moja pensja i w tym miesiacu to beda jedyne dochody mojej
    rodziny.
    Wobec tego chcialbym od 01-08-2002 rozwiazac umowe i starac sie o zasilek -
    czy jest taka mozliwosc, ze go dostane ???
    Z tego co wiem, to zasilek nie przysluguje osobie ktora sama rozwiazala
    umowe.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2002-07-05 09:34:41
    Temat: Re: praca na 1/4 etatu a zasiłek dla bezrobotnych ...
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "After" <a...@p...onet.pl>
    > Z tego co wiem, to zasilek nie przysluguje osobie ktora sama rozwiazala
    umowe.

    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Niestety, nie przysluguje. Ale jesli jestes zatrudniony na pelny etat, to
    pracodawca jest zobligowany, by placic minimalne wynagrodzenie, ktore na
    pewno wynosi wiecej, niz 250 zl.
    M.

  • 3. Data: 2002-07-05 10:19:08
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

> [...]
    > pracodawca jest zobligowany, by placic minimalne wynagrodzenie, ktore na

    Dopiero teraz doczytalam w temacie, ze 1/4 etatu... Sorry.
    Tym niemniej, zasilek po wypowiedzeniu przez pracownika pracy, sie nie
    nalezy, niestety :-(
    Pozdrawiam!
    M.

  • 4. Data: 2002-07-05 14:50:38
    Od: "Peem" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marchewka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dopiero teraz doczytalam w temacie, ze 1/4 etatu... Sorry.
    > Tym niemniej, zasilek po wypowiedzeniu przez pracownika pracy, sie nie
    > nalezy, niestety :-(
    > Pozdrawiam!

    Może spowodować, żeby to pracodawca zwolnił.. Czy to zmienia postać rzeczy?

    Pozdrawiam

    P.