1. Data: 2002-07-04 22:42:49
Temat:Świadectwo pracy a umowa zlecenie.
Od:"Ganzen" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy świadectwo pracy otrzymuje się tylko za umowę o pracę? Czy za umowe
zlecenie (o dzieło) też?
Jeśli tylko za etat to jaki papier muszę mieć, żeby udokumentować
przyszłemu pracodawcy moją wcześniejszą pracę np. na umowie zlecenie?

--
Ganzen
m...@p...onet.pl

2. Data: 2002-07-04 23:46:29
Temat:Re: Świadectwo pracy a umowa zlecenie.
Od:Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

Pięknego dnia Fri, 5 Jul 2002 00:42:49 +0200, "Ganzen"
<m...@p...onet.pl> zakodował:

>Czy świadectwo pracy otrzymuje się tylko za umowę o pracę? Czy za umowe
>zlecenie (o dzieło) też?

Tylko na umowę o pracę.

>Jeśli tylko za etat to jaki papier muszę mieć, żeby udokumentować
>przyszłemu pracodawcy moją wcześniejszą pracę np. na umowie zlecenie?

Na umowę zlecenie nie pracujesz, wykonujesz zlecenie (analogicznie z
dziełem i umową o współpracy i innymi typami umów).
Nie musisz mieć żadnego papieru, bo pracodawcy nie musisz tego
dokumentować.

GG 2122; ICQ#: 64457775
e-mail Rot13 coded

3. Data: 2002-07-05 08:10:25
Od:"stasiek" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał:

> [...]
> dziełem i umową o współpracy i innymi typami umów).
> Nie musisz mieć żadnego papieru, bo pracodawcy nie musisz tego

A jak widziane jest wpisanie pracy na umowę o dzieło/zlecenie do CV?

Czy jest to respektowane przez pracodawcę? Liczy się jako ewentualne
doświadczenie zawodowe?

stasiek

4. Data: 2002-07-05 10:31:29
Od:"Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stasiek" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> A jak widziane jest wpisanie pracy na umowę o dzieło/zlecenie do CV?

To zalezy, czy praca, o ktora sie ubiegasz, ma zwiazek z tym
dzielem/zleceniem.
Albo, jak u mnie, podkresla fakt praktycznego wykorzystania okreslonych
umiejetnosci (tlumaczenia list dialogowych na zlecenia).

> Czy jest to respektowane przez pracodawcę? Liczy się jako ewentualne
> doświadczenie zawodowe?
>
> stasiek

Wg mnie sie liczy.
Pozdrawiam!
M.

5. Data: 2002-07-05 12:16:11
Od:"stasiek" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <i...@w...pl> napisał:

> Wg mnie sie liczy.

Ale czy można je w jakikolwiek sposób udokumentować? Czy tylko wpis do
CV?

stasiek

6. Data: 2002-07-05 13:03:17
Od:Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

Pięknego dnia Fri, 5 Jul 2002 10:10:25 +0200, "stasiek"
<s...@s...pl> zakodował:

>Czy jest to respektowane przez pracodawcę? Liczy się jako ewentualne
>doświadczenie zawodowe?

Moim zdaniem jak najbardziej. Nawet, jeżeli nie jest to doświadczenie
przydatne w nowej pracy, to pokazuje, że jesteś aktywny, potrafisz się
dostosować do sytuacji itd. Nawet praktyki, prace wakacyjne i "na
czarno" IMO mogą mieć znaczenie.

GG 2122; ICQ#: 64457775
e-mail Rot13 coded

7. Data: 2002-07-05 14:12:32
Od:"Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy można je w jakikolwiek sposób udokumentować? Czy tylko wpis do
> CV?

Nie mozna, no ewentualnie poswoiadczenie zaplaty.
Poza tym pracodawcy chyba rozumieja na czym polega charakter umowy-zlecenia.
Podobnie ma sie sprawa z praktykami, pracami wakacyjnymi (np. w barze za
granica), szkoleniami, z ktorych nie masz zaswiadczen itp. Po prostu albo
ktos wierz w to, co jest napisane w CV, albo nie.
Zreszta, czasami sie zdarza, ze ktos przynosi np."lewy" swist.
Naprawde sie nie stresuj! :-)
M.

8. Data: 2002-07-05 15:12:53
Od:<k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak widziane jest wpisanie pracy na umowę o dzieło/zlecenie do CV?
>
> Czy jest to respektowane przez pracodawcę? Liczy się jako ewentualne
> doświadczenie zawodowe?
>
> stasiek

Jesli jestes w zgodzie ze zleceniodawca, mozesz go poprosic o opinie do listy
referencyjnej.

Cos typu " w okresie jakims tam swiadczyl dla naszej firmy uslugi jakiestam z
ktorych poziomu bylismy...itp."

Pozdrawiam
Krzysztof

9. Data: 2002-07-05 16:25:36
Od:"DarekS" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> [...]
> itp. Po prostu albo ktos wierz w to, co jest napisane w CV, albo nie.
> Zreszta, czasami sie zdarza, ze ktos przynosi np."lewy" swist.

Przecież masz zawsze swoją kopię umowy to chyba wystarczający dowód na
udokumentowanie pracy wykonywanej na umowę zlecenie czy o dzieło.
--
Darek
wyciąć anty spam z adresu