PracaGrupypl.praca.dyskusjeZna ktoś Jonathan Smith Corp.?? › Re: Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??
    From: "Tytus" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zna ktoś Jonathan Smith Corp.??
    Date: Thu, 18 Jul 2002 09:29:59 +0200

    > W łódzkiej wyborczej dzień później opisali co to za firma. Wielki kant i
    nic
    > poza tym.
    [ciach]

    Dzięki za ostrzeżenie.

    > Tak napisali w GW. Sam tam nie byłem, więc nie wiem. Pozdrawiam

    Ja też nie byłem. Wysłałem tam ojca. Robią testy jak NASA. Wzywają
    kandydatów kilka razy i każą rozwiązywać testy na osobowość, zdolności
    przystosowawcze itp. Generalnie wszystko wygląda b. profesjonalnie. Mają
    sale przystosowane do takich testów, personel jest zawodowy. Na pierwszy
    rzut oka nie wzbudzają podejrzeń.
    Wygląda na to, że w trzeba być czujnym jak ważka ;-) przy szukaniu pracy.

    Pozdrawiam
    Tytus