PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto

  • 1. Data: 2014-02-01 11:55:02
    Temat: Zgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Jak pogodzić informację w ogłoszeniu: "pełny etat" , z wymaganiem posiadania
    własnego auta?
    Mi się to nie klei.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
    i program dietetyczny Ananas1_3a

  • 2. Data: 2014-03-19 14:53:28
    Temat: Re: Zgodność z prawem ogłoszeń o pracę: etat i auto
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 1 lutego 2014 11:55:02 UTC+1 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]
    >
    > (tekst bez: ó, ch, rz i -ii) Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    >
    > ktury ludzie ociężali umysłowo, nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

    A co tu jest niezgodnego? Pracodawca chce zatrudnić osobę posiadającą samochód bo:
    a) chce zawrzeć umowę na wykorzystanie pojazdu prywatnego w celach służbowych zamiast
    kupowac kolejny somochód do firmy lub
    b) chce wypłacać część wynagrodzenia z tytułu opisanego w pkt a)

    Niezależnie od przypadku, będzie umowa będzie wypłacana kasa. Nigdzie nie jest
    napisane że nie wolno pytać o posiadanie samochodu. Co widzisz w tym niezgodnego z
    prawem? Ostatecznie pracodawca zatrudni i tak tylko te osoby które będzie chciał
    zatrudnić. Jeżeli chce zatrudnić tylko zmotoryzowanych to dlaczego nie odfiltrować
    wstępnie niezmotoryzowanych. Przecież to strata czasu.
    Jackare

  • 3. Data: 2014-03-19 19:43:37
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]

    >które będzie chciał zatrudnić. Jeżeli chce >zatrudnić tylko zmotoryzowanych
    >to dlaczego nie odfiltrować wstępnie niezmotoryzowanych.

    Jest dyskryminacja ze względu na stan posiadania.
    Umowa o prace to umowa w której pracodawca daje stanowisko pracy i w
    ynagrodzenie, a pracownik swój czas i miejętności. Jeśli pracodawca wymaga
    auta to nie daje stanowiska pracy.

    Poza tym jest oczywisty konflikt w sytuacji gdy pracownik pozbędzie się auta
    w dniu po podpisaniu umowy. Kodeks pracy jest tak skonstruowany by ten kto
    go pszestszega omijał większość sytuacji konfliktowyh.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 4. Data: 2014-03-20 08:48:42
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>

    W dniu 19.03.2014 19:43, Stokrotka pisze:

> [...]
    > auta w dniu po podpisaniu umowy. Kodeks pracy jest tak skonstruowany by
    > ten kto go pszestszega omijał większość sytuacji konfliktowyh.

    Załóż swoją dz. gosp. i kup kilkadziesiąt samochodów, po to, by nikogo
    nie dyskryminować. Żeby nie było mowy o dyskryminacji, zatrudnij też
    tych, co nie mają prawa jazdy i poślij ich za własną kasę na kurs.

    Ku*wa, skąd takie ludzie się biorą?!

  • 5. Data: 2014-03-20 08:55:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-03-19 19:43, Stokrotka pisze:

    > Jest dyskryminacja ze względu na stan posiadania.

    No a jak przyjmą kogoś kto potrafi więcej, to będzie dyskryminacja ze
    względu na stan wiedzy.

    A ja cały czas się denerwuję, że dyskryminacja jest w Lotto - bo wszyscy
    powtarzają "nie grasz - nie wygrasz" - to jest dyskryminacja
    niegrających... po prezydencku "łączę się z Tobą w bulu"....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 6. Data: 2014-03-20 09:49:56
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > nie dyskryminować. Żeby nie było mowy o dyskryminacji, zatrudnij też
    > tych, co nie mają prawa jazdy i poślij ich za własną kasę na kurs.

    Nie stać mnie, dyskryminujesz mnie ze względu na stan posiadania.
    A ogłoszeniodawca narusza prawo twierdząc , że daje pracę, bo nie daje
    stanowiska pracy.

  • 7. Data: 2014-03-20 09:53:34
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > No a jak przyjmą kogoś kto potrafi więcej, to będzie dyskryminacja ze
    > względu na stan wiedzy.

    NIE: bo istotą zatrudnienia jest dawanie czasu i umiejętności - to właśnie
    jest towar,
    dlatego wybieranie człowieka wykształconego nie jest dyskryminacją,
    a jedynie odpowiednikiem dobrego, właściwego zakupu.
    Takie jest prawo.

  • 8. Data: 2014-03-20 11:07:56
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>

    W dniu 20.03.2014 09:49, Stokrotka pisze:

    > Nie stać mnie, dyskryminujesz mnie ze względu na stan posiadania.
    A co mnie obchodzi, że ciebie nie stać? Mnie nie stać na kupno
    mieszkania w Warszawie, przez co mam się czuć dyskryminowany, bo
    tamtejsi pracodawcy wymagają, żeby mieszkać w Wawie?

    > A ogłoszeniodawca narusza prawo twierdząc , że daje pracę, bo nie daje
    > stanowiska pracy.
    Ja w swojej umowie mam zapis, że muszę mieć swoje narzędzia, by wykonać
    odpowiednie zadania. I szczerze, jestem z tego o wiele bardziej
    zadowolony, niż gdybym musiał polegać na kaprysie pracodawcy...

    A w ogóle, zapisałaś się już do jakiejś partii? Toż to na sztandary się
    nadaje! Znowu źli są ci paskudni pracodawcy, kapitaliści! Uciemiężany
    ludu niepracujący i dyskryminowany, powstań i pogoń ich na Ukrainę bądź
    do Chin!

  • 9. Data: 2014-03-20 16:22:23
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A co mnie obchodzi, że ciebie nie stać?
    A co mnie to obhodzi, ze jesteś hłopem stszelam do hłopuw i już.

    > Ja w swojej umowie mam zapis, że muszę mieć swoje narzędzia, by wykonać
    > odpowiednie zadania.
    To twoja umowa, jeśli jest to umowa o pracę, a nie zlecenie, to jest ona
    niezgodna z prawem.
    Jeśli lubisz naruszać prawo, to powinieneś zapłacić mandat.

    Tego typu postępowanie pszedsiębiorcy (wymaganie auta od pracownika
    zatrudnianego na etat) jest promowaniem cen dampingowyh:
    jest to spszedaż towaru poniżej kosztu produkcji, po to, by wykosić uczciwą,
    pszestszegającą prawo konkurencję.
    A to jest niezgodne z prawem i za to słusznie płaci się kary.

  • 10. Data: 2014-03-21 07:52:57
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-03-20 16:22, Stokrotka pisze:

    > A co mnie to obhodzi, ze jesteś hłopem stszelam do hłopuw i już.

    Gdyby pracodawca nie mógł zatrudniać pracowników z własnymi narzędziami
    pracy to jak wyobrażasz sobie np. zatrudnianie pracownic przez agencje
    towarzyskie?
    Czy narzędziem pracy modeli nie jest jej ciało? piosenkarza głos?