PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie pracownika

  • 1. Data: 2010-04-06 07:32:04
    Temat: Zatrudnienie pracownika
    Od: "Laaaris" <l...@g...pl>

    Jaka forma zatrudnienia bedzie najkorzystniejsza dla pracodawcy, jezeli
    chodzi o zatrudnienie pracownika w pelnym wymiarze czesu. Chodzi mi tylko i
    wylacznie o koszty (nie o sama pensję). Praca ma charakter sezonowy. Okres
    letni.

    pozdrawiam
    MIX-NET

  • 2. Data: 2010-04-06 07:49:08
    Temat: Re: Zatrudnienie pracownika
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 6 Apr 2010 09:32:04 +0200, Laaaris napisał(a):

> [...]
    > wylacznie o koszty (nie o sama pensję). Praca ma charakter sezonowy. Okres

    Faktura :)

    Ale jeśli pracownik ma być pracownikiem - to pozostaje tylko umowa o pracę.
    Można kombinować z "umową zleceniem", ale wtedy nie będzie pracownika,
    tylko zleceniobiorca.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-04-06 08:24:05
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Faktura :)

    Można kombinować z terminami płatności, można przeciągać płatności, w końcu
    można nie płacić. ;-)

  • 4. Data: 2010-04-06 09:25:10
    Od: "Laaaris" <l...@g...pl>

> [...]

    > pracę.
    > Można kombinować z "umową zleceniem", ale wtedy nie będzie pracownika,

    Faktycznie. Zwał jak zwał. Chce zatrudnic czlowieka (bez własnej DG) przy
    minimalnych kosztach typu ZUS itp. Jest mi obojetne czy bedzie pracownikiem,
    zleceniobiorcą czy tez bedzie to inna forma. Jakieś propozycje?

    pozdrawiam
    MIX-NET

  • 5. Data: 2010-04-06 09:36:52
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Laaaris" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > minimalnych kosztach typu ZUS itp. Jest mi obojetne czy bedzie
    > pracownikiem, zleceniobiorcą czy tez bedzie to inna forma. Jakieś

    Studenta.
    Bo jak widzę, tylko na takiego cię stać (odpada ZUS).

    Dobry pracownik to droga inwestycja.
    -----------

    j.

  • 6. Data: 2010-04-06 09:53:27
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 11:36:52 +0200, jcm napisał(a):

    > Dobry pracownik to droga inwestycja.

    Bo oczywiście trzeba inwestować w sezonowego letniego pracownika.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2010-04-06 10:03:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    zly pisze:

    > Bo oczywiście trzeba inwestować w sezonowego letniego pracownika.

    To już zależy czego się od niego wymaga (jakich umiejętności).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2010-04-06 10:07:18
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    > Bo oczywiście trzeba inwestować w sezonowego letniego pracownika.

    Oczywiście, że nie.
    Należy go wykorzystać, wycisnąć jak cytrynę za 1/4 stawki.
    I najlepiej na czarno. Tak, żeby nikt o tym nie wiedział.
    A jeszcze lepiej gastarbeiterów ze wschodu.

  • 9. Data: 2010-04-06 10:19:01
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 6 Apr 2010 12:07:18 +0200, jcm napisał(a):

    > Oczywiście, że nie.
    > Należy go wykorzystać, wycisnąć jak cytrynę za 1/4 stawki.
    > I najlepiej na czarno. Tak, żeby nikt o tym nie wiedział.
    > A jeszcze lepiej gastarbeiterów ze wschodu.

    Wrzucanie pieniędzy do ZUS-u można potraktować właściwie jak kolejny
    podatek i wcale mnie nie dziwi, że ktoś próbuje tego uniknąć.

    Poza tym, ile to jest 1/4 stawki? I czy panuje u nas jakiś przymus pracy?
    Bo jeśli nie, to gdzie widzisz problem?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2010-04-06 10:42:24
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 12:07:18 +0200, jcm napisał(a):

    > Oczywiście, że nie.
    > Należy go wykorzystać, wycisnąć jak cytrynę za 1/4 stawki.
    > I najlepiej na czarno. Tak, żeby nikt o tym nie wiedział.
    > A jeszcze lepiej gastarbeiterów ze wschodu.

    Lepiej wpakować kilkanaście tys w szkolenia, jakiś wyjazd integracyjny etc.
    Przecież jednorazowe trzy miesiące w pełni to usprawiedliwiają. Wypadałoby
    też przedstawić go rodzinie, i poznać z teściami.
    --
    marcin