PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie pracownika

  • 21. Data: 2010-05-10 10:15:44
    Temat: Re: Zatrudnienie pracownika
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-10, Jackare <j...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Dobrze piszesz - wydaje Ci się.

    Przecież przy zleceniach jest ZUS.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2011-12-18 02:43:10
    Od: "Epesz" <j...@w...pl>

    Nie przesadzaj !
    Wiemy wszyscy , że tak tanich pracowników
    i niskich podatków płaconych za nich
    aby mogli dla Nas pracować ( kwoty bezwzględne )
    --->>>> już nie uświadczysz w całej Unii !

    Tak niskich podatków jakie mamy obecnie
    juz n i g d y więcej mieć nie będziemy .

    Wydanie ok. 500 Euro miesięcznie za szeregowego pracownika ,
    bez którego Sam nie zarobisz nic -
    bo nie chcesz ( nie możesz ) się tym co on zajmować
    ......to aż tak dużo?

    Pozdrawiam serdecznie
    Ei Psz

  • 23. Data: 2011-12-18 09:29:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-06, jcm <j...@1...pl> wrote:

    [...]

    > Klient robi wielkie oczy, bo stwierdził, że jesteś za drogi, bo firma x oferuje
    > to samo za 1/4 twojej stawki.

    No to widać nie umiesz przekonać klienta że to nie jest to samo. Czynników
    decydujących o zawarciu umowy jest o wiele więcej niż "cena".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl