PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ktoś słyszał o firmie Logo Media?

  • 1. Data: 2006-12-02 13:28:10
    Temat: Czy ktoś słyszał o firmie Logo Media?
    Od: "Tinka" <j...@o...pl>

    Niedawno spotkałam się z ogłoszeniem w prasie o pracy zarobkowej przez internet
    przy wypełnianiu ankiet. Miało to zajmować 15-20 min dziennie, przy zarobkach
    około 200- 250 zł/mies. Zamierzałam się w to zaangazować, ale wkrótce
    dowiedziałam się że ta firma nie wypłaca zarobionych pieniędzy. Czy ktoś coś
    wie na ten temat?

  • 2. Data: 2006-12-02 13:51:30
    Temat: Re: Czy ktoś słyszał o firmie Logo Media?
    Od: "MrMatrix" <m...@g...pl>

    Szkoda czasu na to. Maile i ankiety przychodzą sporadycznie wiec nie
    uzbierasz minimalnej kwoty do wypłacenia. Testowałem takie firmy i się na
    nich zawiodłem. To sie nie opłaca. Jeśli chcesz się bawić w takie rzeczy -
    czyli zarabiać wykorzystując internet - to polecam jedynie dwie firmy:
    12by12daily oraz 13DailyPro ale w nich musisz troche zainwestować by uzyskać
    zysk. Jeśli Cię interesuje taka forma zarabiania to poczytaj sobie troche o
    tym na mojej stronce: http://jura.freehost.pl/strona/13dailypro.html Ja na
    razie zarabiam kaske - ile zarabiam ? to zależy ile w to inwestuje - jest to
    jednak niebezpieczny interes bo nigdy nic nie wiadomo. Na razie wszystko
    jest OK:) Wiec można zaryzykować:)
    Pozdrawiam
    MrMatrix

  • 3. Data: 2006-12-02 15:16:50
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 02-12-2006 o 14:28:10 Tinka <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > około 200- 250 zł/mies. Zamierzałam się w to zaangazować, ale wkrótce
    > dowiedziałam się że ta firma nie wypłaca zarobionych pieniędzy. Czy ktoś

    Daj sobie spokój. Z, podkreślam, WSZYSTKIMI tego typu ofertami.

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 4. Data: 2006-12-02 21:25:38
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    On Sat, 02 Dec 2006 14:28:10 +0100, Tinka <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    > około 200- 250 zł/mies. Zamierzałam się w to zaangazować, ale wkrótce
    > dowiedziałam się że ta firma nie wypłaca zarobionych pieniędzy. Czy ktoś
    uczestnicze w Logomedii i faktycznie kicha. Wszelie programy partnerskie
    sa o.k. jezeli masz mozliwosc czynnie w tym uczestniczyc a nie jedynie
    odbierac cos albo klikac...

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    "Linux is like vigvam: no windows, no gates, only Apache inside"