PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasiłek dla bezrobotnych

  • 1. Data: 2006-12-02 14:49:27
    Temat: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "czolgi" <c...@n...pl>

    Ile musi wynosić czas pracy pracownika aby móc się ubiegać o zasiłek dla
    bezrobotnych?

  • 2. Data: 2006-12-02 15:17:48
    Temat: Re: Zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    http://42.pl/u/ogj

    --
    "Osobiście wierzę w Ducha Świętego, ale trochę martwią mnie ludzie, którzy
    powołują się na osobisty z nim kontakt."

  • 3. Data: 2006-12-02 21:40:45
    Od: Edek <e...@o...pl>

    Tomek P. napisał(a):

    > http://42.pl/u/ogj

    Co jezeli jest to pol minimalnej krajowej ze wzgledu na to iz jest to
    wynagrodzenie za pol etatu?

  • 4. Data: 2006-12-02 21:54:18
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Edek wrote:

    > Co jezeli jest to pol minimalnej krajowej ze wzgledu na to iz jest to
    > wynagrodzenie za pol etatu?

    Wtedy nie liczy sie to. Nie liczy sie wymiar etatu, tylko wysokosc
    zarobkow. A wiec jesli zarabiasz minimalna krajowa pracujac na 1/30
    etatu, liczy sie to do zasilku, jesli zarabiasz mniej niz minimalna
    pracujac na czesc etatu, nie liczy sie.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl