PracaGrupypl.praca.dyskusje › [wesołe i żałosne jednocześnie] Imprezy integracyjne i wyjazdy służbowe

  • 1. Data: 2006-12-02 18:03:57
    Temat: [wesołe i żałosne jednocześnie] Imprezy integracyjne i wyjazdy służbowe
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Z opowieści z trzeciej ręki:
    Koleś opowiadał mi, że ma znajomych, którzy pracują w firmie handlowej
    gdzie zjazdy w celach handlowych to impreza 2-3 dniowa i owszem sala
    konferencyjna a to we Wrocławiu, a to w Gdańsku, Hamburgu, Berlinie,
    Paryżu, Rzymie i innych miastach... kilka godzin rzeczywiście intensywnej
    pracy, opracowania, rozmowy z kontrahentami i to jest w porządku, na tym
    polega biznes... Raz kontrakt podpisany na mniejsze, raz na większe
    pieniądze... ale co robić w przerwach, wieczorami i w nocy ?
    Owszem zanim kontraktu się nie podpisze obowiązuje bezwzględny umiar w
    alkoholu, natomiast już po... pijaństwo i sex.

    Taka czwórka managierów z firmy, zazwyczaj oni jeżdżą, mają sukcesy w
    negocjacjach, firma ma co robić, zarobek netto idzie.
    Oto Oni:
    Kamil lat 34 - żonaty od 8 lat, córka 7 lat, syn 5 lat
    Mariola lat 25 - zamężna od 6 miesięcy, bez dzieci
    Janusz lat 29 - żonaty od 4 lat, syn 3 lata
    Agata lat 22 - panna, ma faceta z którym planuje ślub

    i niestety podczas luźnej rozmowy w gronie kierownictwa każde z nich
    usłyszało w tej lub innej formie:
    - Nie wnikam w wasze życie osobiste, macie sukcesy w firmie, ale czy nie
    przesadzacie trochę ?

    Chodzi o trójkąty i kwadraty sexualne podczas wyjazdów służbowych.
    Czy szefostwo nie przesadza lekko ? W którym momencie wyciekły informacje,
    że Kamil i Mariola, ale też Kamil i Agata, Janusz i Agata, Janusz i Mariola
    po prostu uprawiają podczas wyjazdów okazyjny sex ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota
    pisz uwaznie !! nie połykaj liter !!]

  • 2. Data: 2006-12-02 18:12:07
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@u...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:1oayky37w46c3.c6r9rve0sh6y.dlg@40tude.net...
> [...]
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    > [google = maszyna, człowiek = inteligentna istota

    Żal Ci....

  • 3. Data: 2006-12-02 18:44:14
    Od: Maciek Sobczyk - zaocznie ubezpieczony <m...@d...doPLer>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > W którym momencie wyciekły informacje,
    > że Kamil i Mariola, ale też Kamil i Agata, Janusz i Agata, Janusz i Mariola
    > po prostu uprawiają podczas wyjazdów okazyjny sex ?
    Albo Kamil i Janusz lub Agata i Mariola. Nigdy nic nie wiadomo ;)

    pozdr.
    M.

  • 4. Data: 2006-12-02 19:02:55
    Temat: Re: [wesołe i żałosne jednocześnie] Imprezy integracyjne i wyjaz
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Najprościej dookoptować kierownictwo i zamiast radosnego kwadraciku stworzyć
    rozkoszny sekstecik.

  • 5. Data: 2006-12-02 20:10:28
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > że Kamil i Mariola, ale też Kamil i Agata, Janusz i Agata, Janusz i Mariola
    > po prostu uprawiają podczas wyjazdów okazyjny sex ?

    Poza tym, to ten układ wyraźnie dyskryminuje parki i onanistów.

  • 6. Data: 2006-12-02 21:51:02
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    > że Kamil i Mariola, ale też Kamil i Agata, Janusz i Agata, Janusz i Mariola
    > po prostu uprawiają podczas wyjazdów okazyjny sex ?

    Nie do konca rozumiem, o co chodzi.
    IMHO szefostwo ma prawo zwrocic uwage, jesli towarzystwo uprawia seks w
    sposob narazajacy innych na obserwowanie/zauwazenie tego, poniewaz moze
    to wywolac dyskomfort u osob postronnych, a w sytuacji, gdy sa
    jednoznacznie kojarzeni z firma i na formowym wyjezdzie, moze wplynac
    negatywnie na opinie o firmie u niektorych obserwatorow. A jesli
    "informacje wyciekly", to nie byl zachowany odpowiedni poziom dyskrecji.
    Natomiast zabronic czy prawic kazan o charakterze moralnym szefostwo nie
    ma prawa, ale rozumiem, ze tego akurat nie zrobilo.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)