PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w US

  • 1. Data: 2002-01-17 18:18:48
    Temat: Zarobki w US
    Od: "kuba93" <N...@p...onet.pl>

    Czy wie ktos może jakie są zarobki w Urzedach Skarbowych?
    Interesuje mnie przedział od pani z okienka do naczelnika urzędu.
    Pozdrawiam
    Quba

  • 2. Data: 2002-01-18 09:49:38
    Temat: Re: Zarobki w US
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "kuba93" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wie ktos może jakie są zarobki w Urzedach Skarbowych?
    > Interesuje mnie przedział od pani z okienka do naczelnika urzędu.

    Zadzwoń i zapytaj. Od niedawna każdy urzędnik państwowy ma obowiązek
    udzielić wszelkich informacji które nie są utajnione, w tym o swoim
    wynagrodzeniu.
    Ale generalnie nie wygląda to różowo.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 3. Data: 2002-01-18 12:19:04
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    Hej,
    Jest tak:
    człowiek zaraz po studiach może liczyć na delikatnie ponad 700 zl netto
    (pełny etat) - to standardowa stawka dla wszystkich. Do tego dochodzą
    premie, które max sięgają około 2000 - 2500 netto (płatne raz na kwartał).
    przypominam że to jest MAX .
    Wszystko zależy od działu, z własnego doświadczenia wiem że najlepiej jest w
    Egzekucyjnym ponieważ jest tam praca prowizyjna, dlatego normalne było że
    panie np z 10 letnim stażem zwijały około 3 do 6 tys (głównie z prowizji) +
    premie.
    Jak jest w innych działach to się zbytnio nie orientuję ale generalnie
    kierownicy działów nie mają tak źle - przypuszczam że jakieś 3 do 4 tys na
    łapę wliczając premie - pozostali ... ;)

  • 4. Data: 2002-01-18 14:59:47
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    +
> [...]
    > kierownicy działów nie mają tak źle - przypuszczam że jakieś 3 do 4 tys na
    > łapę wliczając premie - pozostali ... ;)

    A mozna wiedziec skad masz takie informacje?
    Ja mam troche inne. Placa ok 600-700 zl netto, ale premia raz na kwartal
    mniej wiecej w takiej samej kwocie.

    Agnieszka

  • 5. Data: 2002-01-20 13:31:18
    Od: "grzzechu" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kaja <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a29db3$1vsc$...@n...ipartners.pl...
    > A mozna wiedziec skad masz takie informacje?
    > Ja mam troche inne. Placa ok 600-700 zl netto, ale premia raz na kwartal
    > mniej wiecej w takiej samej kwocie.
    >
    > Agnieszka

    ...i tak za dużo. Normali ludzie muszą pracować na stada bab co nic
    konkretnego nie robią.

    pozdr.

    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-01-22 08:36:05
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    > ...i tak za dużo. Normali ludzie muszą pracować na stada bab co nic
    > konkretnego nie robią.
    >
    > pozdr.
    >
    > Grzegorz

    Zdziwilbys sie. Ja pracowalam w US jakies 4 lata temu i powiem Ci, ze za
    zadne skarby tam nie wroce. Place fatalne, praca po godzinach i mase
    bezsensownej pracy dla Izb i MF.

    Agnieszka

  • 7. Data: 2002-01-22 14:07:04
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisał:a29db3$1vsc$...@n...ipartners.pl...

    > ...i tak za dużo. Normali ludzie muszą pracować na stada bab co nic

    Jak nie robia?! Napedzaja koniunkture. Wiesz ile taka baba przecietnie zuzywa
    cukierek, ciastek, kaw i herbat? Juz nie mowiac prasie ;-)

    R-nee.

  • 8. Data: 2002-01-22 16:02:39
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Zdziwilbys sie. Ja pracowalam w US jakies 4 lata temu i powiem Ci, ze za
    > zadne skarby tam nie wroce. Place fatalne, praca po godzinach i mase
    > bezsensownej pracy dla Izb i MF.

    ja mam dwa sprzeczne "widoczki" na pracownikow USK:
    1. panie w samym urzedzie - czy to od mojego PITa czy od VATa.
    3 osoby na 4m2, dwa male biurka, rozwalajace sie szafy,
    zawalone wszystko segregatorami i pyszczacymi klientami
    jakby tam pipe naslac, to ba zamkla na amen ten caly USK ;)
    [profilaktycznie nie powiem ktory]
    = tak pracowac to bym nie chcial. nawet za 1500 ;) brutto.
    2. kontrole w znajomym Biurze Rachunkowym:
    - osobny pokoik, bo sie musi skupic
    - kawa, herbata, woda, paluszki ;-) bez ograniczen
    - jak pierdnie, to jakas pracownica biura leci ze zlotym nocnikiem
    - przychodza, wychodza,siedza ile chca - takze po godzinach i co?
    pogonic? same zostawic i moze jeszcze klucze dac???
    - a na koniec i tak przywali kare za cokolwiek (nie twierdze, ze NIGDY
    i do NICZEGO nie mozna sie przyczepic, ale czesc kar a zwlaszcza
    relacja przewinienie-wysokosc mandatu to kpina - chyba kontrolerzy
    maja prowizje...)
    - a za 2-3 miesiace znowu na pare dni przylezie... jak nie do tej, to
    do innej firmy z biura...
    choc oczywiscie bywaja i calkiem sympatyczni i mili kontrolerzy...
    niestety wedle obserwacji (relacji) nie sa w wiekszosci...

    reasumujac, jak wszedzie sa prace i PRACE, pracownicy i PRACOWNICY
    w obrebie jednej "firmy"...

    pozdrawiam

    romek

  • 9. Data: 2002-01-23 10:54:21
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Kaja" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A mozna wiedziec skad masz takie informacje?
    > Ja mam troche inne. Placa ok 600-700 zl netto, ale premia raz na kwartal
    > mniej wiecej w takiej samej kwocie.
    >
    > Agnieszka

    Wiem to z własnego doświadczenia. Jeszcze w tamtym roku miałem wątpliwą
    przyjemność pracować w jednym z US. Oczywiście zwiałem tak szybko jak to
    było możliwe.
    Apropo tych pań za biurkami to rzeczywiście niekompetencji jest dużo
    połączonej ze zwykłym lenistwem (ja sam latałem za jedną babką z księgowości
    przez cały tydzień żeby mi coś sprawdziła - jak już do tego doszło to
    okazało się że cała "operacja sprawdzania" trwała około 1 minuty!!!!)
    Obektywnie muszę jednak przyznać że spotkałem tam jedną panią kierownik,
    którąz perspektywy oceniam jako właściwą osobę na właściwym miejscu.

  • 10. Data: 2002-01-23 14:00:13
    Od: "Kaja" <k...@w...pl>

    > Jak nie robia?! Napedzaja koniunkture. Wiesz ile taka baba przecietnie
    zuzywa
    > cukierek, ciastek, kaw i herbat? Juz nie mowiac prasie ;-)
    >
    > R-nee.

    Smiej sie smiej, ale te panie same sobie tych kaw nie kupuja. Ja po odejsciu
    z US jeszcze przez rok pilam kawe (pomimo nawet dosc rozrzutnego
    obdarowywania kawa rodziny i znajomych), ktora mi ludzie przynosili nie
    wiedziec po co i z co, bo przeciez nie za sprawdzenie PIT'ow, bo to przeciez
    jest zwyczajny obowiazek