PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w US › Re: Zarobki w US
    From: "Jacek" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w US
    Date: Wed, 23 Jan 2002 11:54:21 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@213.241.65.130

    Użytkownik "Kaja" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a29db3$1vsc$1@news2.ipartners.pl...

    > A mozna wiedziec skad masz takie informacje?
    > Ja mam troche inne. Placa ok 600-700 zl netto, ale premia raz na kwartal
    > mniej wiecej w takiej samej kwocie.
    >
    > Agnieszka

    Wiem to z własnego doświadczenia. Jeszcze w tamtym roku miałem wątpliwą
    przyjemność pracować w jednym z US. Oczywiście zwiałem tak szybko jak to
    było możliwe.
    Apropo tych pań za biurkami to rzeczywiście niekompetencji jest dużo
    połączonej ze zwykłym lenistwem (ja sam latałem za jedną babką z księgowości
    przez cały tydzień żeby mi coś sprawdziła - jak już do tego doszło to
    okazało się że cała "operacja sprawdzania" trwała około 1 minuty!!!!)
    Obektywnie muszę jednak przyznać że spotkałem tam jedną panią kierownik,
    którąz perspektywy oceniam jako właściwą osobę na właściwym miejscu.