PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy wiecie cos o "Huberts Mozes & Partners"

  • 1. Data: 2002-01-17 17:24:27
    Temat: Czy wiecie cos o "Huberts Mozes & Partners"
    Od: "LoozeR" <l...@i...pl>

    Witam wszystkich.

    Na pl.praca.oferowana pojawilo sie kilka ogloszen firmy "Huberts Mozes &
    Partners" podpisanych przez pana Marcina Bawora - czy ktos z was ma jakies
    doswiadczenia z ta firma? Strona tej firmy jest, jakby to powiedziec, nieco
    spartanska a to z kolei stawia pod znakiem zapytania range tej firmy. Nie to
    zebym sie czepial ale wiekszosc znanych mi renomowanych firm konsultingowych
    ma bardziej rozbudowane serwisy www. Jezeli ktos mial lub ma doswiadczenia z
    ta firma to bede wdzieczny za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam
    LoozeR

  • 2. Data: 2002-01-19 12:34:38
    Temat: Odp: Czy wiecie cos o "Huberts Mozes & Partners"
    Od: "Antek" <A...@i...com.pl>

> [...]
    nieco
    > spartanska a to z kolei stawia pod znakiem zapytania range tej firmy.

    Mysle ze w przypadku head hunterow strona WWW nie musi byc specjalnie
    rozbudowana, zwlaszcza jesli z reguly rekrutujesz na stanowiska wyzsze i
    specjalistyczne. Mialem troche kontaktow z ta firma i zrobili na mnie
    wrazenie dosc kompetentnych. Chociaz jak w przypadku kazdego head huntera
    albo jestes dla niego interesujacy, albo obaj macie poczucie ze tracicie
    czas...

    Pozdrawiam
    Antek