PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w US › Re: Zarobki w US
    From: Roman Kubik <W...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w US
    Date: 22 Jan 2002 16:02:39 GMT
    Sender: Romek <r...@f...sb.gov.pl>

    > Zdziwilbys sie. Ja pracowalam w US jakies 4 lata temu i powiem Ci, ze za
    > zadne skarby tam nie wroce. Place fatalne, praca po godzinach i mase
    > bezsensownej pracy dla Izb i MF.

    ja mam dwa sprzeczne "widoczki" na pracownikow USK:
    1. panie w samym urzedzie - czy to od mojego PITa czy od VATa.
    3 osoby na 4m2, dwa male biurka, rozwalajace sie szafy,
    zawalone wszystko segregatorami i pyszczacymi klientami
    jakby tam pipe naslac, to ba zamkla na amen ten caly USK ;)
    [profilaktycznie nie powiem ktory]
    = tak pracowac to bym nie chcial. nawet za 1500 ;) brutto.
    2. kontrole w znajomym Biurze Rachunkowym:
    - osobny pokoik, bo sie musi skupic
    - kawa, herbata, woda, paluszki ;-) bez ograniczen
    - jak pierdnie, to jakas pracownica biura leci ze zlotym nocnikiem
    - przychodza, wychodza,siedza ile chca - takze po godzinach i co?
    pogonic? same zostawic i moze jeszcze klucze dac???
    - a na koniec i tak przywali kare za cokolwiek (nie twierdze, ze NIGDY
    i do NICZEGO nie mozna sie przyczepic, ale czesc kar a zwlaszcza
    relacja przewinienie-wysokosc mandatu to kpina - chyba kontrolerzy
    maja prowizje...)
    - a za 2-3 miesiace znowu na pare dni przylezie... jak nie do tej, to
    do innej firmy z biura...
    choc oczywiscie bywaja i calkiem sympatyczni i mili kontrolerzy...
    niestety wedle obserwacji (relacji) nie sa w wiekszosci...

    reasumujac, jak wszedzie sa prace i PRACE, pracownicy i PRACOWNICY
    w obrebie jednej "firmy"...

    pozdrawiam

    romek