PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w US › Re: Zarobki w US
    From: "Jacek" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki w US
    Date: Fri, 18 Jan 2002 13:19:04 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@213.241.65.130

    Hej,
    Jest tak:
    człowiek zaraz po studiach może liczyć na delikatnie ponad 700 zl netto
    (pełny etat) - to standardowa stawka dla wszystkich. Do tego dochodzą
    premie, które max sięgają około 2000 - 2500 netto (płatne raz na kwartał).
    przypominam że to jest MAX .
    Wszystko zależy od działu, z własnego doświadczenia wiem że najlepiej jest w
    Egzekucyjnym ponieważ jest tam praca prowizyjna, dlatego normalne było że
    panie np z 10 letnim stażem zwijały około 3 do 6 tys (głównie z prowizji) +
    premie.
    Jak jest w innych działach to się zbytnio nie orientuję ale generalnie
    kierownicy działów nie mają tak źle - przypuszczam że jakieś 3 do 4 tys na
    łapę wliczając premie - pozostali ... ;)