PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adresowanie kopert - co to jest?

  • 1. Data: 2002-01-17 19:28:32
    Temat: Adresowanie kopert - co to jest?
    Od: "Malg" <m...@p...onet.pl>

    Jest sporot takich ogloszen w GW, czy ktos ma doswiadczenie i wie co to
    jest.
    Trzeba wyslac koperte zaadresowana do siebie ze znaczkiem. Dostaje sie
    informator. Za podpisanie umowy trzeba placic.
    Ja i wszystkie moje kolezanki siedzimy na bezrobociu. Adresowanie kopert to
    cos dla zabicia czasu. Ale czy to nie jest oszustwo?

    Ostatnio obdzwonilam wszystkie ogloszenia typu "umyslowa w domu, srednie" -
    wszystko to jest Herbalife.

    Jesli ktos wie o co chodzi z tym adresowaniem kopert, napiszcie.
    gosia

  • 2. Data: 2002-01-18 00:06:16
    Temat: Odp: Adresowanie kopert - co to jest?
    Od: "Conan" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Malg <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a27j3o$ge6$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > gosia
    > Naciąganie ludzi na telefony (koperty, pieniądze itp). Przynajmniej z
    moich doświdczeń.
    Pzdr
    Conan

  • 3. Data: 2002-01-18 09:42:54
    Temat: Re: Adresowanie kopert - co to jest?
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "Malg" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jest sporot takich ogloszen w GW, czy ktos ma doswiadczenie i wie co
    > jest.

    Bywa, że zlecona część mailingu.
    Duża firma (prowadząca kampanię marketingową) zleca agencji
    przeprowadzenie
    akcji mailingowej agencji. Do rozesłania jest np. 20 000 ofert
    do konkretnych odbiorców.
    Do zapakowania materiałów w koperty, zaadresowania ich potrzebny
    jest sztab ludzi, akcja ma charakter incydentalny, stąd nie ma potrzeby
    zatrudniania ww. na stałe.
    Na oszustów jak zawsze należy uważać.

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 4. Data: 2002-01-19 22:56:10
    Od: "Malg" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktos z was wyslal zaadresowana na siebie koperte i cos zarobil na
    adresowaniu.
    Dziwne mi sie wydaje, ze informacje dostaje sie poczta.
    Przeciez jesli firma robi akcje mailingowa to po prostu zatrudna chalupnikow
    na umowe zlecenie.
    Jesli ktos chce zeby wyslac koperte zaadresowana na siebie, potem placic
    19zl za zawarcie umowy to brzmi podejrzanie.
    Jesli ktos przy tym pracowal to niech napisze.

  • 5. Data: 2002-01-20 11:03:23
    Od: "Pawel" <z...@c...pl>

    Najczesciej 20 zł trzeba zaplacic za porade ....... "rob to co ja robie".

  • 6. Data: 2002-01-20 13:24:40
    Od: "Jarek" <n...@h...pl>

    > Jesli ktos wie o co chodzi z tym adresowaniem kopert, napiszcie.
    > gosia

    O adresowaniu nie wiem, ale widzialem ludzi sprzedajacych dlugopisy na PKSie
    w W-wiu. Oczywisicie tylko te "do skrecenia, gwarantowany zbyt"...

    Z kopertami moze byc podobnie.

    --
    nzz

  • 7. Data: 2002-01-20 20:10:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Jan 2002 10:42:54 +0100, "Chester EM"
    <c...@w...kki.net.pl> wrote:

    >Bywa, ?e zlecona cz??? mailingu.
    >Du?a firma (prowadz?ca kampani? marketingow?) zleca agencji
    >przeprowadzenie
    >akcji mailingowej agencji. Do rozes?ania jest np. 20 000 ofert
    >do konkretnych odbiorców.
    >Do zapakowania materia?ów w koperty, zaadresowania ich potrzebny
    >jest sztab ludzi, akcja ma charakter incydentalny, st?d nie ma potrzeby
    >zatrudniania ww. na sta?e.

    W pakowanie móglbym jeszcze uwierzyć, choć od tego są specjalne linie
    produkcyjne, ale w adresowanie już nie. Która szanująca się firma
    wysyła ręcznie adresowane koperty? Od wynalezienia ,,korespondencji
    seryjnej'' w oprogramowaniu komputerowym, nawet listy są
    personalizowane (stąd dzikie hasła w nich ,,Panie X jest Pan naszym
    jedynym zaufanym klientem i wygrał Pan Toyotę'', a leży takich listów
    pełno -- w każdej skrzynce pocztowej)...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-01-21 09:53:32
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > W pakowanie móglbym jeszcze uwierzyć, choć od tego są specjalne linie
    > produkcyjne, ale w adresowanie już nie. Która szanująca się firma
    > wysyła ręcznie adresowane koperty?

    I tylko o przygotowaniu do wysyłki pisałem.

    Pozdrawiam

    Chester EM

    P.S.
    Oprócz kopert z foliowym okienkiem, kopert z nadrukowanym adresem
    wciąż funkcjonują etykiety adresowe, które ktoś na kopertę musi nakleić.
    Druk etykiet jest bardziej ekonomiczny od druku kopert (zużycie bębna,
    transportu, fuzera itp.) i dużo szybszy.