PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY

  • 1. Data: 2003-09-21 09:21:19
    Temat: OFERTA PRACY
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Czy ktoś wie co należy zrobić abym mógł wysłać posta - ofertę pracy
    na grupę pl.praca.oferowana?
    Na pl.praca.szukana moje posty przechodzą
    a na pl.praca.oferowana są wysyłane ale nie docirają na grupę.

  • 2. Data: 2003-09-21 09:28:50
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik BLACK.CO napisał, Dnia 03-09-21 11:21:

    > Czy ktoś wie co należy zrobić abym mógł wysłać posta - ofertę pracy
    > na grupę pl.praca.oferowana?

    Może wystarczy magiczny kod RTFF?
    Można je znaleźć, żeby już nie zawracać głowy p. Guglowskiemu, np. tutaj:
    <http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ>

    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb_tuznik poczta onet pl

  • 3. Data: 2003-09-21 09:48:57
    Od: "STABROS" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <z...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Może wystarczy magiczny kod RTFF?
    > Można je znaleźć, żeby już nie zawracać głowy p. Guglowskiemu, np. tutaj:
    > <http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ>

    Zgodnie z poisem na powyższej stronie mój post jest O.K.
    wygląda jednak na to że jestem uważany za spamera i z góry zablokowany
    Na pl.praca.oferowana dokonałem zaledwie dwie lub trzy próby wysłąnia
    mojego ogłoszenia z których żadena się nie powiodła
    Co jest grane ?
    może trzeba się gdzieś zarejestrować lub zapłacić

    ------
    mam do zoferowania ciekawą pracę
    ale niebędę siękajał przed adminami tej grupy
    aby mi pozwolili umieścić ogłoszenie
    !!!!!!! czytaj końcówkę straony
    http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl

  • 4. Data: 2003-09-21 09:51:01
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

  • 5. Data: 2003-09-21 09:56:56
    Od: "bandziorno" <b...@p...fm>

    > Co jest grane ?
    > może trzeba się gdzieś zarejestrować lub zapłacić

    a moze poczekac az moderator zaakceputje Twojego posta ??
    /pozdr/

  • 6. Data: 2003-09-21 10:21:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    STABROS <s...@i...pl> wrote:

    > Zgodnie z poisem na powyższej stronie mój post jest O.K.

    Nie jest.

    > Co jest grane ?

    Polecam po kolei przeanalizować _wszystkie_ punkty FAQ.
    Mała podpowiedź: drugi punkt wymagań.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-09-21 20:41:27
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "bandziorno" <b...@p...fm> napisał w wiadomości > a moze
    poczekac az moderator zaakceputje Twojego posta ??

    a co on ma akceptować ??
    1) treść zgodna z tematem grupy
    2) temat posta zgodny także
    3) pierwszy post w moim życiu wysłany na tą grupę (czy to już spam????)

    poszukuję człowieka do pracy i uznałem że tym kanałem także spróbuję
    poszukać
    jeśli zrobiłem coś złego to proszę mi powiedzieć co.
    Bo obecnie jestem zdezorientowany.

  • 8. Data: 2003-09-21 20:51:17
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest.

    > Polecam po kolei przeanalizować _wszystkie_ punkty FAQ.
    > Mała podpowiedź: drugi punkt wymagań.

    jeśli mówisz o tym
    ------Ogłoszenie z daną ofertą pracy może zostać wysłane ponownie nie
    wcześniej
    ------niż po miesiącu.
    to chcę Cię poinformować że już pierwszy post nie został opublikowany
    myślałem że może źle go wysłałem w związku z tym ponowiłem próbę.

    natomiast jeśli chodzi tobie o to
    ------. w temacie (ang. subject) musi być określone miejsce pracy
    to poprawiłem się jednak to nic nie pomogło

  • 9. Data: 2003-09-21 20:59:51
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Nie jest.

    > Polecam po kolei przeanalizować _wszystkie_ punkty FAQ.
    > Mała podpowiedź: drugi punkt wymagań.

    Nie prosciej odpowiedziec, zamiast bawic sei w testy na inteligencje
    ewenyualnego pracodawcy?????????

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##

  • 10. Data: 2003-09-21 21:04:23
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie prosciej odpowiedziec, zamiast bawic sei w testy na inteligencje
    > ewenyualnego pracodawcy?????????

    jakie kurma testy ?
    chcę dać proste ogłoszenie a tu ktoś mnie blokuje kurna niewiedzieć czemu
    gorzej niż w powiatowym urzędzie bezrobocia

    nara brachu