PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Moto (Krakow- Warszawa)

  • 1. Data: 2007-09-06 21:01:19
    Temat: Zarobki w Moto (Krakow- Warszawa)
    Od: "Mr. K." <w...@g...pl>

    Witam,

    Dostalem zaproszenie na na panel tech. w Moto, mam proste pytanie.
    od ilu mozna rozpoczynac licytacje aby nie wystraszyc drugiej strony, i
    na ilu skonczyc aby sie nie dac zrobic ponizej normy. Co prawda pytanie
    moze nad wyrost ale mysle ze z Panelem sobie poradze juz go kiedys
    przechodzilem i poszlo bez problemu, pozniej okazalo sie ze nie moge
    podjac pracy.

    Dodam ze staram sie na senior software engineer, mam >2letnie
    doswiadczenie w kodowaniu.

    Wiem ze na kazde stanowisko w kazdej firmie istnieja widelki ale wolabym
    negocjacie zaczynac ponad tymi widelkami a nie w srodku ;)

    Jak ktos z Moto bardzo sie boi to niech pisze na priva, interesuje mnie
    wiedza o liczbach a nie kto mi jej udzielil :)

    Aha pracowac mam w Krakowie, czy w warszawie tez pracuja programisci ?
    Czy tam ich place sa wyzsze z racji tego ze to "stolyca" ?

    Pozdrawiam i dzieki za info.
    Mr. K.

  • 2. Data: 2007-09-07 06:32:18
    Temat: Re: Zarobki w Moto (Krakow- Warszawa)
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-09-06 23:01, taki ktos jak Mr. K. napisac raczyl:
    > Jak ktos z Moto bardzo sie boi to niech pisze na priva, interesuje mnie
    > wiedza o liczbach a nie kto mi jej udzielil :)
    Zdajesz sobie sprawę, że w ten sposób namawiasz do złamania podpisanych
    przez pracowników umów ? :-)

    > Aha pracowac mam w Krakowie, czy w warszawie tez pracuja programisci ?
    > Czy tam ich place sa wyzsze z racji tego ze to "stolyca" ?
    Tylko w Krakowie.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 3. Data: 2007-09-07 15:47:59
    Od: "Mr. K." <w...@g...pl>

    > Zdajesz sobie sprawę, że w ten sposób namawiasz do złamania podpisanych
    > przez pracowników umów ? :-)

    i tak i nie... mnie nie chodzi o to zeby ktos mi powiedzial ile ma
    na umowie tylko jezeli tam pracuje to pewnie sie +/- orientuje od jakiej
    kwoty mozna zaczac negocjacje :)

  • 4. Data: 2007-09-07 16:40:21
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Mr. K. pisze:

    > i tak i nie... mnie nie chodzi o to zeby ktos mi powiedzial ile ma na
    > umowie tylko jezeli tam pracuje to pewnie sie +/- orientuje od jakiej
    > kwoty mozna zaczac negocjacje :)

    Z tego co słyszałem to ok 5k brutto jest realną kwotą. Tak przynajmniej
    udało się wynegocjować znajomym z nieco mniejszym stażem.

  • 5. Data: 2007-09-07 17:31:21
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    Daj znac jesli Ci sie uda dostac z 2 letnim doswiadczeniem na seniora.
    To bedzie oznaczac ze moto jest faktycznie bardzo zdesperowane

    J.

  • 6. Data: 2007-09-07 18:56:00
    Od: "e" <...@...e>

    > Z tego co słyszałem to ok 5k brutto jest realną kwotą. Tak przynajmniej
    > udało się wynegocjować znajomym z nieco mniejszym stażem.

    dla senior software engineer ? 5k brutto to chyba dla kogoś świeżo po
    studiach.

  • 7. Data: 2007-09-08 08:32:46
    Od: "Mr. K." <w...@g...pl>

    Jacek napisał(a):
    > Daj znac jesli Ci sie uda dostac z 2 letnim doswiadczeniem na seniora.
    > To bedzie oznaczac ze moto jest faktycznie bardzo zdesperowane
    >
    > J.

    czytasz nieuwaznie,

    ja napisalem ze mam >2letnie doswiadczenie, pisze o 2 latach a nie o 4
    czy 8 bo tyle moto wpisalo w wymagania na seniora.

    piszecie 5k brutto, to mniej niz 2x srednia krajowa.... na seniora?
    wydaje mi sie ze powiedzenie im tyle byloby oznaka zanizania wlasnej
    wartosci.

    mi chodzi o to zeby sie nie wyglupic. i nie powiedziec im za duzo.

  • 8. Data: 2007-09-08 08:54:40
    Od: "tim" <b...@p...onet.pl>

    "Mr. K." <w...@g...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Dostalem zaproszenie na na panel tech. w Moto, mam proste pytanie.

    Ja Ci powiem tylko tyle, ze praca w moto w krk uwstecznia. Lepiej idz do
    jakiejs innej firmy

    Pzdr.
    tim

  • 9. Data: 2007-09-08 14:31:17
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    e pisze:
    > dla senior software engineer ? 5k brutto to chyba dla kogoś świeżo po
    > studiach.

    No nie wiem czy ludzie 1,5 roku to od razu po studiach ale ostatecznie
    tyle chcieli im dać. A ty jak uważasz że jesteś wstanie więcej
    wytargować to powodzenia. A co jeszcze słyszałem to pierwsza podwyżka
    dopiero po 2 latach.

  • 10. Data: 2007-09-10 07:41:40
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 08.09.2007 Tomek <t...@v...pl> napisał/a:

> [...]
    > tyle chcieli im dać. A ty jak uważasz że jesteś wstanie więcej
    > wytargować to powodzenia. A co jeszcze słyszałem to pierwsza podwyżka

    Raczej po roku, ale trzeba pamietac o tym jak wygladaja podwyzki
    w wieksozsci firm amerykanskich... w okolicach polskiej inflacji,
    wiec lepiej wynegocjowac wyzsza sume dla siebie.

    W Krakowie chodza plotki ze jedna z firm daje 12 tys brutto dla
    absolwentow :)

    --
    Krzysztof Krasoń