PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2007-09-06 17:43:43
    Temat: Zwolnienie lekarskie
    Od: "bison" <b...@b...co>

    Jeszcze niegdy nie byłem na zwolnieniu tak więc
    chce się zapytać, bo mam mieć robiony zabieg chirurgiczny u stomatologa
    to czy można od niego wziąść zwolnienie lekarskie czy musiałbym
    iść osobno do lekarza, a jeśli tak to co jest potrzebne do wystawienia
    (nip/regon firmy)?

  • 2. Data: 2007-09-07 12:33:21
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > a jeśli tak to co jest potrzebne do wystawienia
    > (nip/regon firmy)?

    Lekarze zawsze pytali mnie tylko o NIP firmy.

  • 3. Data: 2007-09-09 09:46:55
    Od: "Spirit Horse" <r...@p...onet.pl>

    spokojnie stomatolog da ci zwolnienie lekarskie

  • 4. Data: 2007-09-09 20:02:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fbpeg8$98m$1@nemesis.news.tpi.pl bison <b...@b...co>
    pisze:

    > Jeszcze niegdy nie byłem na zwolnieniu tak więc
    > chce się zapytać, bo mam mieć robiony zabieg chirurgiczny u stomatologa
    > to czy można od niego wziąść zwolnienie lekarskie
    Nie możesz wziąść, nie ma takiej czynności.
    Spróbuj wziąć, to się powinno udać...

    > czy musiałbym
    > iść osobno do lekarza, a jeśli tak to co jest potrzebne do wystawienia
    > (nip/regon firmy)?
    NIP pracodawcy, ZUS-ZLA wypisze stomatolog.

    --
    Jotte