PracaGrupypl.praca.dyskusje › Webmaster - Warszawa

  • 1. Data: 2007-09-06 20:03:40
    Temat: Webmaster - Warszawa
    Od: "Harvard Business Review Polska" <r...@p...onet.pl>

    W związku z dynamicznym rozwojem organizacji we wszystkich obszarach prowadzonej
    działalności (publikacja polskiej edycji magazynu Harvard Business Review oraz
    dodatków tematycznych, realizacja programów rozwojowych dla menedżerów, akademii
    przywództwa opartych na najnowszej wiedzy i narzędziach Harvard Business School
    Publishing oraz realizacja wiodących projektów konferencyjnych adresowanych do
    kadry menedżerskiej), poszukujemy dynamicznej osoby, która dołączy do naszego
    zespołu jako

    Webmaster

    Raportujący do Dyrektora Działu IT

    Zakres odpowiedzialności:

    * Realizacja projektów stron WWW
    * Rozszerzanie funkcjonalności istniejących systemów
    * Nadzór techniczny nad stronami WWW

    Umiejętności i wymagane kwalifikacje:

    * Bardzo dobra znajomość PHP/MySQL/XHTML/CSS
    * Mile widziana znajomość AJAX, DHTML
    * Znajomość programów Macromedia Dreamweaver, Flash oraz Adobe Photoshop
    * Doświadczenie w zakresie tworzenia wortali internetowych, bądź
    rozbudowanych serwisów WWW (wymagane portfolio)
    * Znajomość technik pozycjonowania
    * Wysoki poziom samodzielności i umiejętność pracy w środowisku projektowym;
    * Umiejętność współpracy z innymi działami firmy (głównie marketing i sprzedaż);
    * Wyższe wykształcenie;
    * Biegła znajomość języka angielskiego;

    Oferujemy dostęp do najwyższej jakości wiedzy Harvard Business School, związaną
    z tym możliwość rozwoju osobistego oraz atrakcyjne wynagrodzenie, odpowiadające
    wynikom pracy. Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w ramach
    procedur działania firmy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na adres:
    r...@h...pl, w pliku o nazwie według wzoru WEB_Jan_Kowalski.doc,
    wraz z nazwą stanowiska w tytule maila.

  • 2. Data: 2007-09-06 21:22:38
    Temat: Re: Webmaster - Warszawa
    Od: aa <a...@a...pl>

    Harvard Business Review Polska wrote:
> [...]
    > procedur działania firmy.
    >
    > Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV drogą elektroniczną na adres:

    Ciekawy post.
    Wysłany z sieci Aster zza nata przez bramkę Onetu.
    Ciężko uwierzyć że coś takiego popełnił ktoś z Harvard Business Review.
    raczej ktoś im czarny PR robi.
    I próbuje im zapchać skrzynkę spamem.
    Ciekawy jest też adres mailowy wysyłającego: r...@p...onet.pl
    Troszkę mało prawdopodobne aby Harvard Business korzystało z poczty na
    onecie...

  • 3. Data: 2007-09-07 06:30:13
    Od: "JacekBochenek" <m...@l...am>

    http://www.harvard.pl/praca/p22.php

  • 4. Data: 2007-09-07 07:25:01
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    JacekBochenek wrote:

    > z nazwą stanowiska w tytule maila.

    > http://www.harvard.pl/praca/p22.php

    Weszlam na ich strone glowna i kogos umiejacego pisac po polsku tez
    potrzebuja.

    "Czytają go menedżerowie od Stanów Zjednoczonych do Chin" -> "... po
    Chiny". Od USA do Chin to mozna atlas przejrzec.
    "Światowe autorytety piszą w Harvard Business Review." Czerwonym
    dlugopisem dopisuje "szyk!", to wyglada jak nie dokonczone zdanie, w
    ktorym ktos mial zamiar powiedziec, co pisza. "W Harvard Business Review
    pisza swiatowe autorytety", a jeszcze lepiej "autorytety o swiatowej
    slawie".
    "zawiera artykuły i komentarze polskich autorów koncentrujące się na
    istotnych dla polskiego rynku zagadnieniach" - "skoncentrowane na".
    "Artykuły nie dotyczą bieżących wydarzeń, jak w większości magazynów
    biznesowych, ale pogłębionych analiz". Artykuly nie dotycza poglebionych
    analiz, tylko je zawieraja. Taka mam przynajmniej nadzieje.

    Nie ciagne tego OT, ale bykow stylistycznych, gramatycznych i zwiazanych
    ze zle dobranym slownictwem jest tam masa. Ktos to tlumaczyl z
    angielskiego slowo po slowie, zostawiajac np. strone bierna tam, gdzie
    byla w oryginale, ale po polsku juz nie pasuje.

    Co to za bida z nedza? Nie stac ich na dwie stowy lub mniej dla
    normalnego tlumacza, pracownikow szukaja spamujac grupy dyskusyjne...
    Mam ochote napisac do amerykanskiej centrali z zapytaniem, czy toto
    rzeczywiscie ma ich blogoslawienstwo, a jesli tak, to czemu im nie dali
    odpowiedniej kasy albo nie sprawdzili, czy maja odpowiednia kase.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 5. Data: 2007-09-07 07:34:58
    Od: ŁukaszMądrzycki <uksza@_nie_spamuj_wp.pl>

    Dnia 07.09.2007 Immona <c...@n...gmailu> napisał/a:
> [...]
    > rzeczywiscie ma ich blogoslawienstwo, a jesli tak, to czemu im nie dali
    > odpowiedniej kasy albo nie sprawdzili, czy maja odpowiednia kase.

    O to to!!!
    Póki spamerzy mogą spodziewać się, co najwyżej, przytyków na spamowanym
    forum, póty nie pozbędziemy się tego zjawiska.
    Jak takiemu HRowcowi raz i drugi szefu po premii pojedzie, na przyszłość
    roztropniej będzie słał swoje "oferty".

    pzdr,
    luk

  • 6. Data: 2007-09-07 07:48:40
    Od: Any User <t...@t...pl>

> [...]
    > rzeczywiscie ma ich blogoslawienstwo, a jesli tak, to czemu im nie dali
    > odpowiedniej kasy albo nie sprawdzili, czy maja odpowiednia kase.

    Wiesz, kiedyś widziałem książkę produkcji japońskiej, przetłumaczoną na
    polski. I w tytule na okładce bezczelnie brakowało literki w
    najważniejszym słowie tego tytułu. A na stronie tytułowej (już na
    papierze w środku) już była.

    Ponoć ta książka była o czymś ważnym, rządowym. Nie pamiętam jednak
    dokładnie, mały byłem.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 7. Data: 2007-09-07 09:15:03
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    >W związku z dynamicznym rozwojem organizacji dynamicznej osoby, która
    > dołączy do naszego zespołu

    rzygac mi sie chce od tych wyswiechtanych zwrotow!

> [...]
    > projektowym;
    > * Umiejętność współpracy z innymi działami firmy (głównie marketing i

    niby ze duza firma szuka kogos, kto jest alfa omega w projektowaniu www?
    malo kto jest jednoczesnie super programista i super grafikiem, a gdzie
    specjalizacja?

    p.g.

  • 8. Data: 2007-09-07 10:44:14
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Dodam, że z warszawskiej Pragi Południe.

    A tak wogóle to badziewna robota za badziewną kasę, jak każde ogłoszenie
    wynikające z dynamicznego rozwoju!