PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki w Moto (Krakow- Warszawa) › Zarobki w Moto (Krakow- Warszawa)
    From: "Mr. K." <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zarobki w Moto (Krakow- Warszawa)
    Date: Thu, 06 Sep 2007 23:01:19 +0200

    Witam,

    Dostalem zaproszenie na na panel tech. w Moto, mam proste pytanie.
    od ilu mozna rozpoczynac licytacje aby nie wystraszyc drugiej strony, i
    na ilu skonczyc aby sie nie dac zrobic ponizej normy. Co prawda pytanie
    moze nad wyrost ale mysle ze z Panelem sobie poradze juz go kiedys
    przechodzilem i poszlo bez problemu, pozniej okazalo sie ze nie moge
    podjac pracy.

    Dodam ze staram sie na senior software engineer, mam >2letnie
    doswiadczenie w kodowaniu.

    Wiem ze na kazde stanowisko w kazdej firmie istnieja widelki ale wolabym
    negocjacie zaczynac ponad tymi widelkami a nie w srodku ;)

    Jak ktos z Moto bardzo sie boi to niech pisze na priva, interesuje mnie
    wiedza o liczbach a nie kto mi jej udzielil :)

    Aha pracowac mam w Krakowie, czy w warszawie tez pracuja programisci ?
    Czy tam ich place sa wyzsze z racji tego ze to "stolyca" ?

    Pozdrawiam i dzieki za info.
    Mr. K.