PracaGrupypl.praca.dyskusje › agencje pracy - prywatne

  • 1. Data: 2007-09-06 23:25:11
    Temat: agencje pracy - prywatne
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    witam
    czy ktoś kiedyś korzystał z usług prywatnej agencji pośrednictwa pracy?
    czy można im zaufać
    z czego one zyją? kto im płaci za pracę skoro pośrednictwo z założenia
    powinno być bezpłatne? czy nie pojawiają się póżniej jakieś ukryte koszty-
    tzn wtedy jak juz mi znajdą pracę?
    moze ktoś się orientuje jak to działa?
    dzieki za odpowiedz i pozdr.

  • 2. Data: 2007-09-07 05:33:07
    Temat: Re: agencje pracy - prywatne
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 7 Sep 2007 01:25:11 +0200, pawel napisał(a):

> [...]
    > z czego one zyją? kto im płaci za pracę skoro pośrednictwo z założenia
    > powinno być bezpłatne? czy nie pojawiają się póżniej jakieś ukryte koszty-

    Pośrednictwo pracy jest bezpłatne dla _poszukującego_pracy_.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2007-09-07 07:25:02
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    pawel pisze:
    > witam
    > czy ktoś kiedyś korzystał z usług prywatnej agencji pośrednictwa pracy?

    A są państwowe agencje?

    > czy można im zaufać
    > z czego one zyją? kto im płaci za pracę skoro pośrednictwo z założenia
    > powinno być bezpłatne? czy nie pojawiają się póżniej jakieś ukryte koszty-

    Pośrednictwo jest bezpłatne dla pracownika, ale nie dla pracodawcy.

    > tzn wtedy jak juz mi znajdą pracę?
    > moze ktoś się orientuje jak to działa?
    > dzieki za odpowiedz i pozdr.

    Ustawa o zatrudnianiu pracowników tymczasowych
    http://www.staffpartners.pl/p_ustawa.htm

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz