PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w Moto (Krakow- Warszawa)

  • 11. Data: 2007-09-10 16:45:07
    Temat: Re: Zarobki w Moto (Krakow- Warszawa)
    Od: "Jacek" <k...@i...pl>

    > W Krakowie chodza plotki ze jedna z firm daje 12 tys brutto dla
    > absolwentow :)

    To sa plotki o firmie zlokalizowanej w Krakowie? ;-)
    Nie bardzo mi sie chce wierzyc.
    Ale moze jak to w plotce, jest troche prawdy: wprawdzie placa ale nie 12 a
    10, i nie zaraz po studiach, tylko menadzerom ;-)

    J.

  • 12. Data: 2007-09-10 17:18:01
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Prawie jak w radio Erewan.

  • 13. Data: 2007-09-10 18:50:33
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 10.09.2007 Jacek <k...@i...pl> napisał/a:

    > To sa plotki o firmie zlokalizowanej w Krakowie? ;-)
    > Nie bardzo mi sie chce wierzyc.
    > Ale moze jak to w plotce, jest troche prawdy: wprawdzie placa ale nie 12 a
    > 10, i nie zaraz po studiach, tylko menadzerom ;-)

    Tez mi w to trudno uwierzyc, ale to tez moze byc kwestia jakie wymagania
    stawiaja kandydatom. Dokladniej to plotka o absolwentach zarabiajacych
    8 tys na reke, oraz o osobach z doswiadczeniem zarabiajacych 14 tys
    brutto. Ale uwierze jak zobacze :)

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 14. Data: 2007-09-12 20:41:15
    Od: SupaRicchi <s...@o...nosp.pl>

    tim pisze:

    > "Mr. K." <w...@g...pl> wrote in message

    > Ja Ci powiem tylko tyle, ze praca w moto w krk uwstecznia. Lepiej idz do
    > jakiejs innej firmy

    Nawet w tym samym budynku :) Zreszta bardzo duzo ludzi ucieklo tam z Moto.

    Slawek