PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach › Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
    From: " tomel" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
    Date: Sat, 16 Sep 2006 16:03:31 +0000 (UTC)

    Pracuje w duzej firmie IT jako konsultant. W poprzedniej i obecnej z tego co
    wiem podwyzki roczne sa srednio na poziomie 4% rocznie jezeli sie pracuje na
    tym samym stanowisku.
    Ok, moje zarobki sa na poziomie 5x srednich krajowych, ale skala podwyzek
    jest to jest oczywiscie smiech na sali. Nie ma porownania do czasow banki
    internetowej.

    Jezeli ktos nie jest na tyle dobry zeby awansowac to nie ma szans na duzo
    wyzsza zmiane pensji.
    Z tego co wiem to duze firmy (kroporacje miedzynarodowe) niestety tak
    dzialaja. Mam kilku znajomych w innych firmach tego typu i wyglada to
    podobnie.

    Ludzie po jakims czasie czuja sie zniecheceni i nie widza mozliwosci zmiany,
    odchodza.

    Czy ktos mi moze wytlumaczyc dlaczego tak to jest? Dlaczego teg typu firmy
    tak dzialaja?

    Poza tym moze u Was jest inaczej?

    I jeszcze jedno, poniewaz zaczalem powazna prace dopiero po peknieciu banki,
    zastanawiam sie jakie zarobki wywindowaliscie sobie w branzy za
    tamtych "zlotych czasow" :))))