PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach › Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
  • Data: 2006-09-17 18:52:22
    Temat: Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Sep 2006 12:04:25 +0000 (UTC), <t...@g...pl>
    w <eejdk9$c0q$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > W zadnym miejscu meila nie napisalem ze to malo i za mi zle. Malo duzo to
    > pojecie wzgledne. Nakreslilem tylko problem minorowych podwyzek i podejscia
    > do pracownikow w duzych firmach co prawdopodobnie zadziala i na mnie za 1-2
    > lata. Strategia malutkich podwyzek odnosi sie w tych firmach do tch co
    > zarabiaja 3000, 13000 jak i 30 000.
    > Wiez mi ze jakakolwiek duza kwote bys sobie wyobrazil ze chcesz zarabiach (w
    > granicach rozsadku) to majac ja prawie niezmienna przez 2 lata czul bys sie
    > zaniedbany i niedoceniany. Taka jest niestety prawda

    Hmm, 4% od 13 KZł daje 520 zł.
    Wyżej niż wskaźnik inflacji, czego ty byś się spodziewał?

    Zapewne masz prywatną opiekę zdrowotną, jakieś firmowe wyjazdy
    integracyjne, imprezy połączone z konsumpcją i takie tam.
    I premie.

    Jak czujesz sięniedoceniony, to zmieniasz robotę na lepiej płatną i
    tyle.

    Revoke.