PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach › Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
  • Data: 2006-09-17 08:33:40
    Temat: Re: Zarobiki i podwyzki w duzych firmach-korporacjach
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ok, moje zarobki sa na poziomie 5x srednich krajowych, ale skala podwyzek
    > jest to jest oczywiscie smiech na sali. Nie ma porownania do czasow banki
    > internetowej.

    Wiesz, zaciekawił mnie ten wątek, więc uscislijmy,
    zarabiasz ok 13000 zł (ok 3300 euro), pracujesz w Polsce, i żadasz podwyżek na
    poziomie 10% co roku?
    Znam polskich programistow w Niemczech, ktorzy pracuja za 1600 euro, nie pierwszy rok
    juz, i nie płaczą.
    O czy jest to Twoje narzekanie? Nudzi Ci sie w weekendy?

    Wojtek