PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarób szybko przez email!

  • 11. Data: 2005-03-03 14:54:01
    Temat: Re: Zarób szybko przez email!
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: KrzysiekPP [Thu, 3 Mar 2005 15:17:14 +0100]:

    > Jeszcze nie wiem, bo cię nie spotkalem ;)

    I dlatego mnie malpujesz? ;)))

    Kira

  • 12. Data: 2005-03-03 15:38:42
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Jeszcze nie wiem, bo cię nie spotkalem ;) Na razie probuje wymyslec, co
    > mial Czesiu na mysli piszac "czy zwrociles uwage na autora".

    A mi wystarczyło posortować po autorze, żeby zauważyć,
    że Kira pisze tutaj sporo i sensownie :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2005-03-03 15:42:58
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > I dlatego mnie malpujesz? ;)))

    Chyba juz cie nie lubie.

  • 14. Data: 2005-03-03 15:51:13
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: KrzysiekPP [Thu, 3 Mar 2005 16:42:58 +0100]:

    > Chyba juz cie nie lubie.

    Nie ma nakazu lubienia mnie. Zwracam tylko uwage ze
    to Ty zaczales od malpowania mojego nicka.

    Kira

  • 15. Data: 2005-03-03 15:53:00
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Artur Czeczko [Thu, 03 Mar 2005 16:38:42 +0100]:

    > A mi wystarczyło posortować po autorze, żeby zauważyć,
    > że Kira pisze tutaj sporo i sensownie :-)

    A dzieki, dzieki ;)

    Kira

  • 16. Data: 2005-03-03 16:08:56
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A mi wystarczyło posortować po autorze, żeby zauważyć,
    > że Kira pisze tutaj sporo i sensownie :-)

    Tyle, ze ja nie mam w oknie wszystich postow, a tylko wątki z
    nieprzeczytanymi. A i tak zazwyczaj na tej grupie czytam tylko pierwszy
    post w wątku ...