PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarób szybko przez email!

  • 1. Data: 2005-03-02 14:44:53
    Temat: Zarób szybko przez email!
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    Witam,
    Artykuł w Dzienniku Internautów. W zasadzie tytuł mówi wszystko: "Brudne
    interesy w Sieci": http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1

    Nic dodać, nic ująć. Niech to będzie przestrogą dla wszystkich,
    którzy chcieliby zarabiać w taki sposób.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    http://www.shibumi.org/eoti.htm

  • 2. Data: 2005-03-02 21:08:59
    Temat: Re: Zarób szybko przez email!
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Witam,
    > Artykuł w Dzienniku Internautów. W zasadzie tytuł mówi wszystko: "Brudne
    > interesy w Sieci": http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1

    A wiesz co .... ja juz sie najezylem jak zobaczylem post. Ale pozniej
    popatrzylem na nazwisko i mysle ... nie, to niemozliwe, to nie moze byc
    on ;-) A jak sie post wyswietlil, to juz mi ulga na serce spłynęła :D

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-02 23:34:44
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-02, KrzysiekPP <k...@n...op.pl> wrote:
    > A wiesz co .... ja juz sie najezylem jak zobaczylem post. Ale pozniej
    > popatrzylem na nazwisko i mysle ... nie, to niemozliwe, to nie moze byc
    > on ;-) A jak sie post wyswietlil, to juz mi ulga na serce spłynęła :D
    No, taka mała podpucha :) BTW, zwróciłeś uwagę na autora?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Moje dziecko rano po raz pierwszy powiedziało: "Tatusiu, ale ja nie chcę
    jeszcze wstawać do przedszkola". A ja miałem ochotę mu powiedzieć: "Synu,

  • 4. Data: 2005-03-03 09:17:50
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > No, taka mała podpucha :) BTW, zwróciłeś uwagę na autora?

    Autora .... postu ? Czy artykulu ?

  • 5. Data: 2005-03-03 11:05:40
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-03, KrzysiekPP <k...@S...op.pl> wrote:
    > Autora .... postu ? Czy artykulu ?
    Artykułu.
    --
    http://blabluga.hell.pl/irssi-metar/ - aktualna pogoda w Twoim irssi

  • 6. Data: 2005-03-03 11:23:29
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Artykułu.

    Nie mam pojecia kto to jest Kira.

  • 7. Data: 2005-03-03 13:46:27
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: KrzysiekPP [Thu, 3 Mar 2005 12:23:29 +0100]:

    > Nie mam pojecia kto to jest Kira.

    :)

    Kira

  • 8. Data: 2005-03-03 13:56:22
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Kira II [Thu, 3 Mar 2005 14:59:46 +0100]:

    > Very funny.

    A co Cie tak bawi konkretnie? :)

    Kira

  • 9. Data: 2005-03-03 13:59:46
    Od: Kira II <k...@S...op.pl>

    > :)
    > Kira

    Very funny.

  • 10. Data: 2005-03-03 14:17:14
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > A co Cie tak bawi konkretnie? :)

    Jeszcze nie wiem, bo cię nie spotkalem ;) Na razie probuje wymyslec, co
    mial Czesiu na mysli piszac "czy zwrociles uwage na autora".