PracaGrupypl.praca.dyskusje › Powrót do zawodu pielęgniarki - prośba o radę.

  • 1. Data: 2005-03-02 16:11:47
    Temat: Powrót do zawodu pielęgniarki - prośba o radę.
    Od: "Marta Lubińska" <m...@n...interia.pl>

    Jestem dyplomowaną pielęgniarką. Dyplom uzyskałam 14 lat temu, i przez te
    lata nie pracowałam w zawodzie z powodów osobistych. Nie odbyłam również
    żadnego stażu. Teraz chciałabym odnowić uprawnienia do pracy w tym zawodzie.
    Wiem że moje uprawnienia przepadają po 5 -u latach. Dowiadywałam się też w
    szpitalu o możliwość odbycia praktyk, lecz poinformowano mnie tam, że muszę
    uzyskać zgodę na wstęp na oddział. Czy mam szansę na powrót do zawodu? Od
    czego powinnam zacząć, żeby przywrócić swoje uprawnienia i wrócić do zawodu?
    Rozważam ewentualnie ponowne rozpoczęcie kształcenia w tym kierunku (studuim
    lub szkolenie). Proszę o jakiekolwiek informacje w tej kwestii.

  • 2. Data: 2005-03-02 21:04:01
    Temat: Re: Powrót do zawodu pielęgniarki - prośba o radę.
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marta Lubińska; <d04ol6$fdm$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > Rozważam ewentualnie ponowne rozpoczęcie kształcenia w tym kierunku (studuim
    > lub szkolenie). Proszę o jakiekolwiek informacje w tej kwestii.

    W zeszłym roku widziałem w UP kursy przywracające do zawodu -
    organizowała je jakaś izba ??? pielęgniarska i kosztowały chyba 350 zł -
    może pójdź tym tropem i poszukaj jakiegoś organu samorządu pielęgniarek?

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101