1. Data: 2005-03-02 16:11:47
Temat:Powrót do zawodu pielęgniarki - prośba o radę.
Od:"Marta Lubińska" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem dyplomowaną pielęgniarką. Dyplom uzyskałam 14 lat temu, i przez te
lata nie pracowałam w zawodzie z powodów osobistych. Nie odbyłam również
żadnego stażu. Teraz chciałabym odnowić uprawnienia do pracy w tym zawodzie.
Wiem że moje uprawnienia przepadają po 5 -u latach. Dowiadywałam się też w
szpitalu o możliwość odbycia praktyk, lecz poinformowano mnie tam, że muszę
uzyskać zgodę na wstęp na oddział. Czy mam szansę na powrót do zawodu? Od
czego powinnam zacząć, żeby przywrócić swoje uprawnienia i wrócić do zawodu?
Rozważam ewentualnie ponowne rozpoczęcie kształcenia w tym kierunku (studuim
lub szkolenie). Proszę o jakiekolwiek informacje w tej kwestii.

2. Data: 2005-03-02 21:04:01
Temat:Re: Powrót do zawodu pielęgniarki - prośba o radę.
Od:Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Lubińska; <d04ol6$fdm$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
> Rozważam ewentualnie ponowne rozpoczęcie kształcenia w tym kierunku (studuim
> lub szkolenie). Proszę o jakiekolwiek informacje w tej kwestii.

W zeszłym roku widziałem w UP kursy przywracające do zawodu -
organizowała je jakaś izba ??? pielęgniarska i kosztowały chyba 350 zł -
może pójdź tym tropem i poszukaj jakiegoś organu samorządu pielęgniarek?

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101