PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zamkniete biuro - co mam robic?!

  • 11. Data: 2007-07-18 10:21:20
    Temat: Re: Zamkniete biuro - co mam robic?!
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    aa pisze:

    > Niestety zgodnie z prawem pracy ma rację. I warunki pogodowe nie mają tu
    > znaczenia.

    Tu prawo pracy nie ma znaczenia - zatrudniony jest na umowę cywilno-prawną.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2007-07-18 11:27:41
    Od: "l...@l...pl" <l...@l...pl>

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Zmienić pracodawce.

    popieram, w polsce nie ma ludzi do pracy, a "szefowie" sobie bimbaja,
    trzeba im kare dac :)

    pozdr.
    L.

  • 13. Data: 2007-07-18 11:38:56
    Od: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:f7kpjd$afi$2@news.onet.pl...
    > Tu prawo pracy nie ma znaczenia - zatrudniony jest na umowę
    > cywilno-prawną.

    Otóż to. Stąd moje wątpliwości bo nie wiem jak długo mam stać za każdym
    razem pod drzwiami żeby pozwolić sobie na powrót do domu. Moim zdaniem osoby
    które są odpowiedzialne za otwieranie drzwi, jeśli gdzieś jadą i zostawiają
    biuro zamknięte a wiedzą że przyjeżdżam zawsze po 9 to powinny dać mi
    chociaż jakiś sygnał że się spóźnią albo żebym przyjechał godzinę później.
    To chyba podobnie jak ze spotkaniem - umawiam się z kimś na daną godzinę,
    jeśli ten ktoś się spóźnia to powinien dać sygnał a nie żebym ja po niego
    musiał dzwonić... Nie wiem właściwie co robić w takich sytuacjach - stać pod
    drzwiami próbując się dodzwonić czy postać trochę i jechać z powrotem...

    Dostałem SMSa od właścicielki firmy z informacją że mogłem dzwonić do jej
    męża (ale jego numeru mi nie podali) ale porozmawia ze mną jutro - także
    może jutro uda mi się "wynegocjować" wcześniejsze informowanie o takich
    sytuacjach...

  • 14. Data: 2007-07-18 11:43:41
    Od: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <k...@n...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:f7kpg3/$afi$1@news.onet.pl...

    > Zmienić pracodawce.

    To odpada. Firmą zarządzają fantastyczni ludzie którzy swoich pracowników
    traktują niemalże jak swoje dzieci. Niestety czasem są mocno "zakręceni" i
    zapominają o tym że ktoś do firmy o 9 przyjeżdża...

  • 15. Data: 2007-07-18 12:24:51
    Od: "l...@l...pl" <l...@l...pl>

    > To odpada. Firmą zarządzają fantastyczni ludzie którzy swoich pracowników
    > traktują niemalże jak swoje dzieci. Niestety czasem są mocno "zakręceni" i
    > zapominają o tym że ktoś do firmy o 9 przyjeżdża...

    to moze inaczej, kup lecytyne do firmy :) i sprawa rozwiazana ;)

    pozdr.
    L.

  • 16. Data: 2007-07-18 12:49:13
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 18.07.2007 Neo[EZN] <n...@h...com.pl> napisał/a:
> [...]
    > traktują niemalże jak swoje dzieci. Niestety czasem są mocno "zakręceni" i
    > zapominają o tym że ktoś do firmy o 9 przyjeżdża...

    To moze po prostu popros o komplet kluczy do firmy - skoro czesto przyjezdzasz
    pierwsza to powinnas byc jedna z osob uprawnionych do otwierania.

  • 17. Data: 2007-07-18 12:51:34
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl> napisał w wiadomości

    > (...) (jestem zatrudniony w niej na umowę zlecenie - tak mi
    > wygodniej)(1).

    > Przyjeżdżam do biura (które mieści się w willi) o 9:05 a tu wszystko
    > pozamykane (2).

    Z (1) i (2) wychodzi, że po prostu wracasz do domu i wyłączasz telefon. Po
    paru takich akcjach stanie się coś, co uważasz za niemożliwe, czyli ktoś
    jednak ruszy d... i będzie Cię informował albo ustali jakieś zasady.

    e.

  • 18. Data: 2007-07-18 12:56:05
    Od: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f7l1u7$k77$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Z (1) i (2) wychodzi, że po prostu wracasz do domu i wyłączasz telefon. Po
    > paru takich akcjach stanie się coś, co uważasz za niemożliwe, czyli ktoś
    > jednak ruszy d... i będzie Cię informował albo ustali jakieś zasady.

    No właśnie już na jutro mam "zamówioną" rozmowę w tej sprawie bo udało mi
    się dodzwonić do szefostwa i opisać jeszcze raz ten problem. Mam nadzieję że
    po rozmowie nie powtórzą się już podobne sytuacje bo niedobrze się zawsze
    czuję gdy nie ma mnie w pracy wtedy kiedy powinienem w niej być... (na
    szczęście 90% roboty można robić w domu).

  • 19. Data: 2007-07-18 13:04:12
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    Proste: przyjeżdżaj później. :D

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 20. Data: 2007-07-18 13:50:48
    Od: "Neo[EZN]" <n...@h...com.pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Proste: przyjeżdżaj później. :D

    To nic nie da bo często z firmy wszyscy uciekają swoje sprawy załatwiać i
    nikt nie zostaje. Jedno do drukarni, drugie po dziecko, trzecie na budowę i
    tak się biuro wyludnia :) Raz przyjechałem po 10 i nikt sie nie zorientował
    nawet że przyjechałem ciut za późno. Nic tylko cieszyć się z takiej swobody
    chociaż jak widać po moim poście - bywa to też upierdliwe.