PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie Egipcjan

  • 1. Data: 2007-07-19 08:56:38
    Temat: Zatrudnienie Egipcjan
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Witam wszystkich

    Brzmi zabawnie, ale moze ktos przerabial temat zatrudnienia pracownikow
    z Afryki ;-)
    W sumie obojętnie czy dany podmiot bedzie sam bezposrednio zatrudnial
    dane osoby czy np. zawrze umowe z jakims innym podmiotem (np. Egipskim)
    na mocy ktorej dane osoby beda przebywac i pracowac Polsce /choc
    korzystniejsze wydaje sie to drugie rozwiazanie/ to i tak zdaje sie
    powinienem zaczac od kwestii pobytu i pozwolenia na prace?

    Tak sie zastanawiam od czego mam zaczac szukanie i gdzie, moze ktos moze
    mi cos ciekawego polecic albo obdarowac dobra rada na co powinienem
    zwrocic uwage

    pozdrowienia
    luck