PracaGrupypl.praca.dyskusje › Program księgowy

  • 1. Data: 2007-07-18 08:40:34
    Temat: Program księgowy
    Od: Piotr K <p...@t...pl>

    Witam

    Z jakimi programami księgowymi mieliście do czynienia i które
    polecilibyście mi do prowadzenia książki przychodów-rozchodów/ pełniej
    księgowości. Zależy mi na opiniach dotyczących łatwości obsługi,
    możliwości jakie posiada program. Czy spotkaliście się z programem który
    posiada funkcjonalność ukierunkowaną na księgowość związaną z
    rozliczeniami projektów dotowanych z Unii Europejskiej?

    A może znacie jakiś obiektywny ranking porównujący faktyczne możliwości
    tego typu programów?

    pozdrawiam
    Piotr W

  • 2. Data: 2007-07-19 06:45:23
    Temat: Re: Program księgowy
    Od: "Przemysław Sech" <s...@p...onet.pl>

    Stałem przed podobnym wyzwaniem niedawno.
    Wygrało oprogramowanie CDN OPT!MA

  • 3. Data: 2007-07-19 10:29:59
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 18 Jul 2007 10:40:34 +0200, Piotr K

> [...]
    >polecilibyście mi do prowadzenia książki przychodów-rozchodów/ pełniej
    >księgowości. Zależy mi na opiniach dotyczących łatwości obsługi,

    Jaka półka cenowa?
    Na ile stanowisk?
    Co ma obsługiwać (sama FK, czy do tego jakieś fakturowanie, magazyny,
    kontroling)?
    Jaka branża?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2007-07-19 12:28:52
    Od: Piotr W <p...@t...pl>

    Kaizen napisał(a):
> [...]
    >
    > Jaka półka cenowa?
    > Na ile stanowisk?
    > Co ma obsługiwać (sama FK, czy do tego jakieś fakturowanie, magazyny,

    1. Cena: Jeśli chodzi o cenę to nie ma decydującego znaczenia bo zakup
    programu będzie inwestycją na dłuższy czas.
    2. Liczba stanowisk: Jedno stanowisko.
    3. Zastosowanie: Prowadzenie Książki Przychodów-Rozchodów, jak również
    z myślą o przyszłości Pełna Księgowość.
    4. Branża: Szkolenia

    pozdrawiam
    Piotr W

  • 5. Data: 2007-07-19 13:01:17
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 19 Jul 2007 14:28:52 +0200, Piotr W

    >3. Zastosowanie: Prowadzenie Książki Przychodów-Rozchodów, jak również
    >z myślą o przyszłości Pełna Księgowość.

    Nie znam programu (poza excelem) do prowadzenia i KP i pełnej
    księgowości.

  • 6. Data: 2007-07-19 13:40:06
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-19 15:01 [Kaizen] napisał(a):

    > Nie znam programu (poza excelem) do prowadzenia i KP i pełnej
    > księgowości.

    To znaczy, że nie znasz żadnego dobrego programu FK. Każdy sensowny
    program FK pociągnie KP (w druga stronę już niekoniecznie). To przecież
    tylko kwestia odpowiedniego zdefiniowania planu kont i definicji
    tabelarycznych raportów w formie księgi. To, że sie nie będzie
    wykorzystywało sporej części możliwości systemu przy KP to już inna bajka.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::