PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie czy porozumienie stron

  • 1. Data: 2007-07-17 19:07:56
    Temat: wypowiedzenie czy porozumienie stron
    Od: "EmDzej" <...@w...pl>

    Co jest lepeij odbieran przez przyszlego pracodawce - wypowiedzenie umowy o
    prace przez pracownika czy porozumienie stron z poprzednim pracodawca?

  • 2. Data: 2007-07-17 20:30:55
    Temat: Re: wypowiedzenie czy porozumienie stron
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f7j446$1lb$1@atlantis.news.tpi.pl EmDzej <...@w...pl>
    pisze:

    > Co jest lepeij odbieran przez przyszlego pracodawce - wypowiedzenie
    > umowy o prace przez pracownika czy porozumienie stron z poprzednim
    > pracodawca?
    A kogo poważnego to obchodzi? Niech sobie odbiera jak chce.
    Umowę rozwiązuje się tak, jak w danej sytuacji można to zrobić w sposób
    najwygodniejszy dla siebie (dotyczy to, rzecz jasna, oby stron).
    Jak przyszły pracodawca będzie brał takie rzeczy pod uwagę zamiast
    umiejętności to nie zasługuje aby u niego pracować.
    Proste.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-07-17 20:38:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 17 Jul 2007 21:07:56 +0200, "EmDzej" <...@w...pl> wrote:

    >Co jest lepeij odbieran przez przyszlego pracodawce - wypowiedzenie umowy o
    >prace przez pracownika czy porozumienie stron z poprzednim pracodawca?

    A jakie ma to znaczenie?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-07-17 20:44:24
    Od: yale <N...@g...com>

    EmDzej wrote:
    > Co jest lepeij odbieran przez przyszlego pracodawce - wypowiedzenie umowy o
    > prace przez pracownika czy porozumienie stron z poprzednim pracodawca?

    Porozumienie stron bo... będziesz u niego pracować szybciej a nie po
    odczekaniu regulaminowego okresu czasu w którym ty będziesz na
    wypowiedzeniu :D

    A tak na serio... kogo to obchodzi?
    Ja przykładowo zawsze dochodzę do porozumienia stron ale nigdy też nie
    kończyłem pracy w niemiłej atmosferze.

  • 5. Data: 2007-07-17 20:51:36
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    > Co jest lepeij odbieran przez przyszlego pracodawce - wypowiedzenie umowy
    > prace przez pracownika czy porozumienie stron z poprzednim pracodawca?

    Porzucenie pracy.
    Zdecydowanie najbardziej przekonująco pokazuje przyszłemu pracodawcy że ma
    doczynienia z twardzielem a nie byle łachmytą.
    Prawdziwi pracodawcy wiedzą że tylko w takich ludzi warto inwestować.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2007-07-17 21:48:10
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl> wrote in message

    > Porzucenie pracy.

    najlepiej jeszcze polaczone z zastrzeleniem poprzedniego pracodawcy ;)

    Zomo