PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakres obowiązków - opieka informatyczna

  • 11. Data: 2004-01-27 19:03:52
    Temat: Re: Zakres obowiązków - opieka informatyczna
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Szymek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bujt85$2iv$1@news.onet.pl...
    > Witam grupowiczów :)
    > Mam problem, z którym niezbyt wiem jak się uporać, a może ktoś z
    > praktyki wie jak to rozwiązać albo chociażby teoretycznie :)
    > Jestem wolnym strzelcem, założyłem firmę i świadczę usługi m.in. opieki
    > informatycznej - bardzo szeroko pojętej czasami:) Oczywiście bardzo
    > elastycznie dostosowując się do swoich klientów. W wyniku tego, że klientów
    > pozyskać trzeba, a tych co już są utrzymać, czasami umowa ulega
    > przekształceniom i zakres moich obowiązków ulega modyfikacjom. I tutaj jeden
> [...]
    [...]

    Robisz pełną inwentaryzację + kontrolę oprogramowania (tzn. robisz
    kontrolę oprogramowania, dajesz do podpisu pracownikowi / kierownikowi
    działu, że odbiera komputer z takim i takim oprogramowaniem i że
    nie wolno niczego innego instalować bez Twojej wiedzy (nawet GG...).
    Do tego dokładnie sprawdź licencje - faktury, czy nie skończyły się
    czasowe licencje itd.

    ps. pisz proszę na jedną listę- następnym razem dostaniesz plonk.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl