PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto chce pojechac na praktyke do Hiszpanii? PILNE!

  • 1. Data: 2004-01-20 15:20:18
    Temat: Kto chce pojechac na praktyke do Hiszpanii? PILNE!
    Od: "Kioto " <k...@W...gazeta.pl>

    Witam wszystkich,
    Poszukuje osoby, ktora chce jechac na praktyke zawodowa do Hiszpanii. Ze
    wzgledow osobistych ja nie moge jechac, a mam juz zalatwione miejsce w
    jednej z hiszpanskich firm. Obiecalam Hiszpanom, ze przysle kogos za siebie
    i wlasnie to robie. Wyjazd najpozniej 1 lutego, wiec trzeba sie decydowac
    natychmiast. Wymagania, ktore musza byc spelnione przez praktykanta:
    -znajomosc jezyka hiszpanskiego na poziomie co najmniej sredniozaawansowanym
    -angielski co najmniej sredniozaawansowany
    -umijetnosc POPRAWNEGO poslugiwania sie jezykiem polskim! (trzeba bedzie
    tlumaczyc dokumenty na polski)
    -osoba aktywna, z inicjatywa, pelna energii
    -ktos, kto ma jakies pojecie o handlu i uslugach - to jest wie, co to jest
    faktura, rachunek, VAT itp. MILE WIDZIANY student/-ka kierunku ekonomicznego
    -gotowosc do wyjazdu w ciagu najblizszych 10 dni
    -praktyka ma trwac 3 miesiace, nie mozna w tym czasie przyjechac do Polski,
    bo pracy w firmie jest bardzo duzo. Urlopu zadnego nie bedzie. Praca 40h
    tygodniowo, od poniedzialku do piatku zgodnie z hiszpanskimi zwyczajami w
    godzinach 9-13 i 16-20. Czas miedzy przerwami to sjesta, ktora kazdy
    sobie organizuje samodzielnie - mozna wtedy opuscic biuro.

    Firma oferuje:
    -cos w rodzaju pensji (ayuda economica, beca) w wysokosci 700 euro
    miesiecznie, platne z dolu - mozna sie za te pieniadze utrzymac w miescie,
    gdzie firma ma siedzibe
    -legalna prace na podstawie convenio de practicas
    -pokrycie polowy kosztow zamieszkania (mieszkania sie szuka samodzielnie-
    jest w czym wybierac)
    -mozliwosc zdobycia doswiadczenia w branzy produkcyjnej i nauczenia sie jak
    funkcjonuje firma hiszpanska
    -praca biurowa, glownie prowadzenie korespondencji z polskimi partnerami
    firmy po polsku i hiszpansku, mozliwe wyjazdy na konferencje i targi z
    szefostwem (jako asystent(-ka), tlumacz(-ka))

    Jezeli ktos jest zdecydowany, to prosze o przyslanie krotkiej informacji o
    sobie na moj adres mailowy: k...@g...pl Mile widziane CV po hiszpansku.
    Prosze o powazne oferty, bo i moj post tak nalezy traktowac.

    Pospieszcie sie, bo to jest pilne!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2004-01-22 07:10:32
    Od: "Anulka" <a...@p...onet.pl>

    Pozwolilam sobie przeslac Twojego posta na grupe: alt.pl.nauka.hiszpanskiego
    Kurcze...sama bym pojechala, ale sie nie wyrwe ;(
    Interesuje mnie jednak cos takiego w przyszlosci i stad pytanko:
    w jaki sposob mozna taki staz 'zalatwic'? Firmy organizujace staze/praktyki
    w USA i innych panstwach raczej programow w Hiszpanii nie maja. Pytalam
    kiedys dlaczego tak jest i mowiono mi, ze to ze wzgledu na jakies wewnetrzne
    przepisy. Dostalam tez namiary na firme z Barcelony: ONECO, ktora rozne
    staze organizuje, ale nic blizszego nie wiem.
    Jesli znasz blizej tematyke, to chetnie dowiem sie czegos wiecej.

    Anulka

  • 3. Data: 2004-01-22 09:17:29
    Od: "Yaga" <R...@p...fm>

    Użytkownik "Anulka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > staze organizuje, ale nic blizszego nie wiem.
    > Jesli znasz blizej tematyke, to chetnie dowiem sie czegos wiecej.

    tez bym była zainteresowana wszelkimi informacjami na temat tego, jak można
    taką praktykę załatwic :)

    --
    Pozdrawiam, Yaga

    Don't tell me there's no hope at all
    Together we stand, divided we fall.

  • 4. Data: 2004-01-23 19:12:21
    Od: "Kioto " <k...@N...gazeta.pl>

    Bylam w Hiszpanii, w lokalnej gazecie przeczytalam artykul o nawiazaniu
    wspopracy przez znana w regionie firme z firma w Polsce. Wyslalam swoje
    dokumenty (CV) do owej firmy hiszpanskiej z propozycja pomocy w prowadzeniu
    polsko-hiszpanskich transakcji. Zostalam zaproszona na rozmowe
    kwalifikacyjna i przyjeto mnie na praktyki. Kryteria jakimi kierowano sie
    podczas tej rozmowy to: znajomosc obydwu jezykow (hiszpanski, polski), to ze
    znam angielski (owa firma hiszpanska prowadzi interesy takze z innymi
    krajami poza Polska), ze studiuje ekonomie i znam sposob prowadzenia biznesu
    w Polsce. Jak widac, prawie kazdy polski student kierunku ekonomicznego
    nadawalby sie na te praktyke. Oczywiscie pod warunkiem, ze zna jezyki.
    Jezeli chodzi o unormowania prawne w Hiszpanii, to mozliwa jest legalna
    praca dla studentow-staz-takze platny, ale o wydanie pozwolenia na to
    wystepuje pracodowca. Musi on udowodnic, ze w okolicy nie ma zadnych
    hiszpanskich studentow, ktorzy spelniliby wymagania praktyk, co akurat w
    moim przypadku, gdy chodzilo o znajomosc jezyka polskiego, nie bylo zadna
    przeszkoda ;) Sprobujcie znalezc Hiszpana/ke, ktorzy mowia tak egzotycznym
    jezykiem, jakim jest polski ;)
    W Polsce nie ma organizacji pomagajacych znalezc legalny staz w Hiszpanii. Z
    tego co mi wiadomo, to jedyna i skuteczna droga na wyjazd do tego kraju jest
    samodzielne znalezienie sobie pracodawcy, ktory nas przyjmie.
    Po dodatkowe info na temat praktyk prosze sie zglosic na priva.