PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] ANKIETA - duza prosba

  • 1. Data: 2004-01-20 18:13:13
    Temat: [OT] ANKIETA - duza prosba
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mam ogromna prosbe - jesli ktos z was ma konto w ktoryms z ponizszych
    bankow - bardzo prosilbym o wypelnienie ankiety (i/lub podeslanie jej
    znajomym). Z gory dziekuje!!!

    Wyniki ankiety posluza m.in. do weryfikacji postawionych hipotez
    dotyczacych dzialan public relations podejmowanych przez rodzime banki
    wirtualne.
    Dziekuje!

    Dla VW Bank direct:
    http://www.prnews.pl/vwbankdirect/

    Dla Inteligo
    http://www.prnews.pl/inteligo/

    Dla mBanku
    http://www.prnews.pl/mbank/

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-20 19:48:04
    Temat: Re: [OT] ANKIETA - duza prosba
    Od: d...@p...onet.pl

    tak się szczęśliwie złożyło że mam w mBanku. Z przyjemnościa wypełniłem
    ankietę.
    proszę w rewanżu odwiedzić moją stronę www.TwojPartner.com - może znajdzie Pan
    coś ciekawego dla siebie. Jestem z Krakowa i służe pomocą.