PracaGrupypl.praca.dyskusje › POMOCY !! Wypowiedzenie z pracy

  • 1. Data: 2004-01-20 17:22:31
    Temat: POMOCY !! Wypowiedzenie z pracy
    Od: "Freak" <s...@i...pl>

    Witam
    Chce napisac wypowiedzenie z pracy. (poprostu chce sie zwolnic)
    Gdzie moge znalezc jakis sensowny wzor, przyklad jak to mam napisac ? :-)

    -----
    Pozdrawiam
    Centrum SMS [ www.darek.pl & www.ems.pl ]

  • 2. Data: 2004-01-20 19:37:27
    Temat: Re: POMOCY !! Wypowiedzenie z pracy
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Freak" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chce napisac wypowiedzenie z pracy. (poprostu chce sie zwolnic)
    > Gdzie moge znalezc jakis sensowny wzor, przyklad jak to mam napisac ? :-)

    Nie ma co wymyślać;

    Z dniem....... wypowiadam umowę o pracę z zachowaniem okresu wypowiedzenia.

    tyle.
    Każdy może się zwolnić kiedy chce i nie musi się nikomu tłumaczyć dlaczego,
    a okres wypowiedzenia jest po to, aby pracodawca, (czy pracownik) nie został
    na lodzie i miał czas na zorganizowanie dalszego funkcjonowania firmy.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 3. Data: 2004-01-20 20:07:24
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    > Gdzie moge znalezc jakis sensowny wzor, przyklad jak to mam napisac ? :-)

    Litości! Aby napisać tak prosty tekst potrzebujesz wzoru??? Napisz z głowy,
    czyli z niczego...

  • 4. Data: 2004-01-20 21:47:18
    Od: e...@w...pl (eziental)

    Wszystko zależy od tego jak skonstruowana została twoja umowa o pace. jeżeli
    jesto to umowana czas nieokreślonu i w tej umowie nie został zawarty wpis o
    dwutygodniowym okesise wypowiedzxenia to musisz czekaż do końa trwania
    umowy, jeśli taki zapisa miał miejsce to przez dwa tygodnie musisz
    pracować-bądż dwa tygodnie przed końcem umowy możesz odejść.

  • 5. Data: 2004-01-21 08:39:22
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

> [...]
    > Chce napisac wypowiedzenie z pracy. (poprostu chce sie zwolnic)
    > Gdzie moge znalezc jakis sensowny wzor, przyklad jak to mam napisac ? :-)

    A podanie o przyjecie do pracy tez nie sam napisales biedaku?

    --
    SQLwysyn