PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ministerstwie

  • 1. Data: 2004-01-20 18:01:19
    Temat: Praca w ministerstwie
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Mam prosbe do wszystkich osób, które aplikowaly do pracy w ministerstwie
    (nie wazne czego), aby zechcialy sie ze mna podzielic wrazeniami z rozmowy
    kwalifikacyjnej - jak sie do niej przygotowac, na co zwracac szczególna
    uwage podczas etc. Wlasnie otrzymalem zaproszenie na spotkanie i chcialbym
    dobrze sie zaprezentowac (jestem 7 mies. bez roboty - bardzo mi zalezy, aby
    dostac te prace).
    Pozdrawiam
    J.S.

  • 2. Data: 2004-01-20 19:36:43
    Temat: Re: Praca w ministerstwie
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "El Tiburon" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobrze sie zaprezentowac (jestem 7 mies. bez roboty - bardzo mi zalezy,

    Czy wogóle jest nabór do SŁUŻBY CYWILNEJ ??

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 3. Data: 2004-01-20 20:53:49
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-20 20:36, osoba przedstawiająca się jako "Krzysztof 'kw1618"
    z Warszawy" napisała:

    > Czy wogóle jest nabór do SŁUŻBY CYWILNEJ ??

    Owszem. Na stronach usc.gov.pl zdarzają się ogłoszenia i to dość często.
    Niestety więszość ma wymóg posiadania klauzuli tajności.

    Więcej informacji na http://www.usc.gov.pl/i-002.html

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /