PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zacznij własny domowy interes!

  • 11. Data: 2006-03-09 17:36:48
    Temat: Re: Zacznij własny domowy interes!
    Od: "Paweł Krupiński" <p...@a...tego-pewnie-powinno-tu-nie-byc.pl>

    "Kira" <c...@e...wytnij.pl> wrote in message
    news:dup68v$qpj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >> Zapewne. Polecam ciekawą lekturkę:
    >> http://www.internetstandard.pl/konferencje/internet2
    k6/

    > A faktycznie ciekawa, dzięki.

    Polecam zapoznanie się z rynkiem e-reklam w Europie: 1/3 $ wydawana jest w
    UK.
    Dla przykładu w 2005 budżet e-reklamy w PL wyniósł 160mln PLN, a w UK 1mld
    Ł.

    > Wątek zaczął się przypominam od "kup raport będziesz zarabiać
    > X tysięcy za nic" - i do tego się odnoszę. I przypadkiem jakoś
    > tak Ci wyszło, że tego właśnie broniłeś.
    >
    > Chyba że się nie dogadaliśmy?

    Gdzie napisałem, że ze spamowania? Napisałem tylko, że poświęcając
    dziennie 2-3h w internecie można uszczknąć kawałek tortu...
    Zaznaczyłem też, że to nie jest to $ w pierwszym miesiącu.
    SPAM TO ZŁO :-) Dobry PP <> SPAM.

    > Po co mam się unosić jak mi porównujesz 'zyski' z hobby do zysków
    > "zawodowych"? :-) "Zysku" z CGN mam pi razy oko 300zł miesięcznie,
    > nawet na piwo trochę mało ;-) ale jakoś nie wydaje mi się, żeby ze
    > sprzedaży raportów dało się wyciągnąć 50 x 300 = 15.000
    >
    > Będziesz mi uparcie wmawiał że się da? ;-)

    Niczego nie będę wmawiał - spokojnie. Nigdzie też nie pisałem o "raportach".
    IMHO najlepiej jest połączyć przyjemne z pożytecznym i zarabiać na tym
    co się lubi (to co najlepiej się zna).

    P. S.
    Taka ciekawostka na koniec :-)
    Moi znajomi, którzy zarabiają w/w sumki rzeczywiście rzucili pracę.

    Pozdrawiam
    Paweł Krupiński

  • 12. Data: 2006-03-10 09:43:08
    Od: tombar <t...@p...tyszkiewicz.edu.pl>

    Dnia Thu, 9 Mar 2006 18:36:48 +0100, Paweł Krupiński napisał(a):

> [...]
    > dziennie 2-3h w internecie można uszczknąć kawałek tortu...
    > Zaznaczyłem też, że to nie jest to $ w pierwszym miesiącu.

    Jesteś świetnym marketingowcem...;))))

    > Niczego nie będę wmawiał - spokojnie. Nigdzie też nie pisałem o "raportach".
    > IMHO najlepiej jest połączyć przyjemne z pożytecznym i zarabiać na tym
    > co się lubi (to co najlepiej się zna).

    O...tu jak już się pojawiają rzeczowe argumenty to "niczego nie będe
    wmawiał...itd." (hahahahaha)

    > Taka ciekawostka na koniec :-)
    > Moi znajomi, którzy zarabiają w/w sumki rzeczywiście rzucili pracę.

    To mi się kojaży z gadką Amway'owców (hahahaha).

    Tylko się zaraz nie obrażaj. Pozdrawiam i życzę powodzenia.
    Tomek

  • 13. Data: 2006-03-10 09:51:44
    Od: "Paweł Krupiński" <p...@a...tego-pewnie-powinno-tu-nie-byc.pl>

    "tombar" <t...@p...tyszkiewicz.edu.pl> wrote in message

    > Jesteś świetnym marketingowcem...;))))

    Chyba jednak nie... :-)

    > O...tu jak już się pojawiają rzeczowe argumenty to "niczego nie będe
    > wmawiał...itd." (hahahahaha)

    :-))), po prostu uważam, że nie ma sensu polemizować na ten temat
    na forum publicznym ot co.

    > To mi się kojaży z gadką Amway'owców (hahahaha).

    ??? :-) Napisałem to z żalem bo nieźli są w tym co robią/robili.

    > Tylko się zaraz nie obrażaj. Pozdrawiam i życzę powodzenia.

    Pewnie, że się nie obrażam.
    Cenię sobie zdanie innych, bez ściemy to serio to co mówię
    podobne jest do Amway'owców?
    Co do mojego planu... "przejęcia kontroli nad internetem" wydaje
    mi się, że jeszcze 6 - 9 miesięcy :-)

    Pozdrawiam
    Paweł Krupiński