PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma IT Kontrakt z Wrocławia

  • 1. Data: 2006-03-07 19:00:51
    Temat: firma IT Kontrakt z Wrocławia
    Od: 3lancer <3...@v...pl>

    Witam,

    Prosiłbym o jakieś informacje na temat pracy w tej firmie - niedługo mam
    rozmowę. Jeżeli ktoś tam pracował/pracuje to będę wdzięczny za każdą
    informację.

    Pozdrawiam

    3lancer

  • 2. Data: 2006-03-07 19:38:31
    Temat: Re: firma IT Kontrakt z Wrocławia
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Użytkownik "3lancer" <3...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Prosiłbym o jakieś informacje na temat pracy w tej firmie - niedługo mam
    > rozmowę. Jeżeli ktoś tam pracował/pracuje to będę wdzięczny za każdą
    > informację.

    bardzo ruchliwi - w ciagu roku na grupach dali kolo 50 ogloszen, ze szukaja
    pracownika.

  • 3. Data: 2006-03-11 12:03:37
    Od: jerry <...@x...pl>

    > Prosiłbym o jakieś informacje na temat pracy w tej firmie - niedługo mam
    > rozmowę. Jeżeli ktoś tam pracował/pracuje to będę wdzięczny za każdą
    > informację.

    Outsourcing IT. Daja dużo ogłoszeń by mieć jak najwięcej ludzi w bazie
    danych. Gdy trafi się firma gdzie można ich "wynająć" np. LukasBank -
    wtedy rozpoczyna się rzeczywista rekrutacja.
    Odpuść sobie. Strata czasu.