PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 21. Data: 2006-12-31 17:58:06
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości
    news:op.tlfjbjq1xtjvfl@orn44iu3284...

    > tzn po nieistniejącej babci? to jakim cudem sam istniejesz?

    > że niby co?

    Jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?

  • 22. Data: 2006-12-31 20:06:33
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 31 Dec 2006 16:47:55 +0000, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Obronca moralnosci?
    > Pozwol ludziom na takie reakcje, na jakie maja w danej chwili ochote.
    > Krucjata sobie tutaj zwolennikow nie zyskasz (a wystarczy zerknac w ten
    > watek aby to zobaczyc).

    a dlaczego nie ?

    tez uwazam ze negatywne postepowanie pracownikow aparatu przymusu nalezy
    pietnowac, kontrolowac, nagrywac i publikowac

    --
    futszaK
    0601061867

  • 23. Data: 2006-12-31 20:54:44
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 31 Dec 2006 07:14:59 +0100, T.C <t...@p...fm>
    w <en7ki4$l6i$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Widzę, iż dla niektórych ważniejsza w tym momencie jest ortografia, niż
    > kwestia bezprawia (zakłądając że podany przebieg zdarzeń jest prawdziwy)

    Niestety, osoba pisząca na newsy pisze, aby ja przeczytano.
    Jeżeli forma utrudnia odbiór, odbiór nie nastepuje.

    Uporczywe odrzucanie tej prostej prawdy jest objawem głupoty.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 24. Data: 2006-12-31 20:57:30
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 31 Dec 2006 07:15:30 +0100, T.C <t...@p...fm>
    w <en7koi$q9j$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Inteligentna uwaga :(

    A ja się uśmiechnąłem.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 25. Data: 2006-12-31 21:05:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > a dlaczego nie ?

    Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie.
    To po pierwsze.
    Po drugie - to byla ironia.

    > tez uwazam ze negatywne postepowanie pracownikow aparatu przymusu nalezy
    > pietnowac, kontrolowac, nagrywac i publikowac

    A ja uwazam ze chorych psychicznie nalezy leczyc.
    ICMPTZ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 26. Data: 2006-12-31 21:59:04
    Od: plonk <p...@p...plonk>

    On 2006-12-31, Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> wrote:

    > A nie dało rady na dłużej?

    kiedy ruchalem twojom matkie dluzej

  • 27. Data: 2006-12-31 22:02:30
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, dalsze obrazki
    Od: " stokrotka" <s...@g...pl>

    http://niusy.onet.pl/niusy.htmlt=artykul&group=pl.hu
    m.polszczyzna&aid=43650293
    (opisane na forum polszczyzna)

    Wieczorem, gdy sąd już był prawie pusty z powrotem zawieziono mnie z
    komisariatu
    do sądu. Nie wiedziałam co się dzieje, pilnowali mnie umundurowani ludzie,
    bardzo agresywni, ci co nie podali nigdy dotąd numeru służbowego i nie wiem
    jak
    się nazywają, ale pamiętam jak wyglądali.
    Bałam się, że celem jest zabicie mnie, gdy sąd będzie całkiem pusty.
    Byłam na 6 piętsze. Zaczęłam zaczepiać ludzi, np. spszątaczy, z prośbą by
    zawiadomili jakikolwiek organ nadżędny o tym co się dzieje. Miedzy innymi
    weszłam do pokoju z
    tabliczką "pokój sędziów", tam rozmawiałam z Małgorzatą Mateńską - ale nie
    jestem pewna - mam zapisane te dane, ale nie jestem pewna czy jej dotyczą,
    sugerowała , że nie jest sędzią, gdy pszy niej żądałam podania numeru
    służbowego policjanta i on konsekwentnie odmuwił, ona odmówiła zawiadomienia
    kogokolwiek o pszestępstwie, mimo, że takie zahowanie policji JEST
    pszestępstwem.
    Policjant był wściekły i wyprowadził mnie na parter, pasowało mi to bo tam
    wyhodzili jeszcze ostatni pracownicy i im tez muwiłam o tej sytuacji.
    On mi to utrudniał i nie pozwolił rozmawiać z ohroną budynku.

    Inny obrazek:
    Policjanci wielokrotnie wyjeżdżali ze mną z komisariatu, jeździli ulicami
    Warszawy po ciemku, i wracali z powrotem na komisariat raz jednym raz drugim
    wejściem(wjazdem).
    Bardzo pszekraczał prędkość , a nie wolno mu tego było robić, bo nie był na
    sygnale. Wydaje mi się, że pszekraczał też inne pszepisy, ale mało mnie to
    interesowało, ważniejsze dla mnie było gdzie jedzie.
    Wydawało mi się , że jadą za mną inne samohody i celem jest zgubienie ogona.
    Między innymi raz odjehały dwa radiowozy , takie same, ja byłam w jednym ,
    początkowo jehały w tym samym kierunku.

    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
    ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 28. Data: 2007-01-01 01:31:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 31 Dec 2006 21:05:12 +0000, Przemysław Maciuszko wrote:

    > A ja uwazam ze chorych psychicznie nalezy leczyc.
    > ICMPTZ?

    za czyje pieniadze ?
    za Twoje czy za moje ?

  • 29. Data: 2007-01-01 10:50:42
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 31-12-2006 o 18:58:06 @ndre <a...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_without> napisał w wiadomości

    > Jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?

    niezły beton, *plonk*

  • 30. Data: 2007-01-01 11:21:48
    Od: "T.C" <t...@p...fm>

    > Niestety, osoba pisząca na newsy pisze, aby ja przeczytano.
    > Jeżeli forma utrudnia odbiór, odbiór nie nastepuje.
    >
    > Uporczywe odrzucanie tej prostej prawdy jest objawem głupoty.
    >
    > ja czyli jakub

    Mając wolny wybór nie musisz czytać jej/jego postów, Nie muszisz odpowiadać,
    nie muszisz się zgadzać - nic nie musisz. A Jeżeli forma wypowiedzi jest
    niewłaściwa, można zwrócić uwagę w kulturalny sposób. A kto tego nie rozumie
    jest g...cem