PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY

  • 21. Data: 2002-09-24 06:32:54
    Temat: Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: k...@p...onet.pl

    > gdzie wy zyjecie jacys sztywni czy sflustrowani
    > o co chodzi
    > w.
    > ps dziekuje wszystkim za odpowiedzi

    Powodzenia w Warszawie w domyslam sie, nowej pracy :)
    A tak przy okazji, za ile przeprowadzisz sie do Nowosybirska? ;)

    Pozdrawiam
    krzysztof

  • 22. Data: 2002-09-24 06:46:52
    Od: "w" <...@w...pl>

    co ugryzło niech się kolega nie obraża
    nie jest moim zamiarem obrażane kogokolwiek
    w.

  • 23. Data: 2002-09-24 07:42:03
    Od: k...@p...onet.pl

    > co ugryzło niech się kolega nie obraża
    > nie jest moim zamiarem obrażane kogokolwiek
    > w.
    wcale sie nie obrazilem:)Zadalem tylko pytanie w Twoim stylu:)

    pozdrawiam
    krzysztof

  • 24. Data: 2002-09-24 08:13:35
    Od: "w" <...@w...pl>

    ale pytanie musialo byc uszczypliwe
    i po co?
    pozdrawiam
    w.

  • 25. Data: 2002-09-24 08:30:35
    Od: "Me" <s...@t...com>

    "R_K" <r...@o...pl> wrote in message

    > ... i faktycznie nieracjonalnej w rzeczy samej.

    Dla mnie z racjonalnej przyczyny - to miasto w moim subiektywizmie jest po
    prostu nieprzyjemne.

  • 26. Data: 2002-09-24 10:59:16
    Od: "Misio" <m...@m...pl>

    Programista baz danych 10 lat stażu, wcześniej admin - 8000 netto i zapycham
    w podskokach.

  • 27. Data: 2002-09-26 16:55:56
    Od: "Alter" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    : w <...@w...pl> wrote:
[...]
    :
    : nie ma takiej kwoty - to pytanie jest bez sensu.
    : a co masz w swoim ,,rodzinnym gniazdku''? jakie perspektywy?
    : czy inne perspektywy masz w Warszawie? Jakie masz koszty tam a jakie
    bedziesz
    : mial tu?
    :
    : Za kazdy zesk netto bym sie przeprowadzil.
    : Za odpowiedni zysk netto przeprowadzilbym sie dokadkolwiek.
    :
    : Zysk netto = dochody netto - wydatki.
    : w moim wypadku dochody moje i zony.

    Generalnie się z tym zgadzam "przychodzy - koszty", lecz dla mnie
    znaczace sa rowniez pozazarobkowe czynniki: rodzina, sentyment do miejsca
    zamieszkania. Odpychajaco dziala stres, ktory zwiazany jest z ryzykiem
    zmiany zycia i przeprowadzki. Perspektywy? Pewnie są większe, dlatego Ci,
    którzy przyjeżdzaja do W-wy, zrobia niemal wszystko by sie utrzymac na
    miejscu. IMO aby odniesc sukces istotna role odgrywa osobowosc czlowieka,
    pewnosc swoich umiejetnosci, kontakty jakie ma w stolicy oraz wsparcie
    bliskich osob.

    Za ile bym sie przeprowadzil? 8-) To trudno powiedzieć, ponieważ nie
    umiem w prosty sposob przeliczyc korzysci niematerialnych, ktore bym stracil
    na materialne, ktore moglbym zyskac.

  • 28. Data: 2002-10-03 15:21:49
    Od: "Tytus" <m...@w...pl>

    Niejaki w był uprzejmy napisać coś takiego:
    > TZN . ZA JAKA KWOTĘ NETTO ZDEDYDOWANIE OPUSCIE SWOJE RODZINNE GNIAZDKO NA
    > RZECZ WARSZAWY
    > POZDRÓFKA
    > W.

    Ja właśnie wynoszę się do Wa-wy :-( za 3,5k pln z widokiem na podwyżkę za
    1-3miesiące o 1kpln. Ale za to z dużymi perspektywami na zdobycie
    wiedzy/doświadczenia/znajomości. I to właśnie mnie przekonało. Nie
    pieniądze, które nie są w końcu takie rewelacyjne.
    Tytus
    "Gdybyś miał wszystko, gdzie byś to pomieścił?"