PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca Chalupnicza - pomocy

  • 1. Data: 2002-09-23 09:53:31
    Temat: Praca Chalupnicza - pomocy
    Od: "anetka" <k...@p...onet.pl>

    Pisze do Was droga Grupo po raz pierwszy! Moj problem tyczy sie pracy
    dodatkowej popoludniami i na weekand (piatek sobota i niedziela) .
    Hmmmmm moze ktos poleca jakies "FIRMY" ktore oferuja
    prace . ale blagam zadnych za zaliczeniem pocztowym itp.
    prosze napiszcie cos bo oszalaje z tego braku gotwki, a w moim miescie
    Zgorzelec pracy nie ma., a ja mam 2 dzieci na utrzymaniu:((((((? Plizzzzzzz
    pomozcie Prosze
    Aneta

  • 2. Data: 2002-09-23 14:31:41
    Temat: Re: Praca Chalupnicza - pomocy
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik anetka <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ammoc0$qhs$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > prosze napiszcie cos bo oszalaje z tego braku gotwki, a w moim miescie
    > Zgorzelec pracy nie ma., a ja mam 2 dzieci na utrzymaniu:((((((?

    Twoja jedyna szansa to pohandlować "marychą" .

  • 3. Data: 2002-09-23 18:03:27
    Od: "Lukasz M. Krupinski \(tekkdevil\)" <s...@u...net>

    "bubu" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    utrzymaniu:((((((?
    > Plizzzzzzz
    > >

    > Twoja jedyna szansa to pohandlować "marychą" .

    Pielegnowac krzaczki mozna wlasnie popoludniami, a weekendami
    handlowac.

    --
    -[ Lukasz M. Krupinski ]-¤-[ s...@u...net ]-
    -[ http://www.Unit01.NET/ ]-¤-[ SraduGadu#2999154 ]-

  • 4. Data: 2002-10-03 06:37:29
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    > Pielegnowac krzaczki mozna wlasnie popoludniami, a weekendami
    > handlowac.
    doradziliście jej tak, że heeej...niech was pieron...
    pozdrówka, ula.p

  • 5. Data: 2002-10-04 15:45:40
    Od: "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl>

    Aneto,przerabiam to od roku,
    nie daj sie nabrać na adresowanie kopert(sama szukasz klientów),pracę
    chałupnicza( najpierw trzeba kupić katalog a potem samemu sprzedawać to co
    wyprodukowało) itd...
    bywają jeszcze w prasie ogłoszenia bezpośredni producent długopisów( 2 gr. za
    sztukę ),ale tez sprawdż dobrze, nie płać żadnej kaucji i nie daj się wrobić
    żebyś to ty potem sprzedawała .
    Ja już zwątpiłam ,
    znalazłam pracę w małym sklepie-zastępuję włascicielkę w soboty i w niedzielę
    o uczciwym chałupnictwie przestałam marzyć
    życzę powodzenia.
    marika

  • 6. Data: 2002-10-07 11:13:02
    Od: "plonker" <p...@p...onet.pl>

    > o uczciwym chałupnictwie przestałam marzyć

    włąsnie, nie ma takiego czegos, przeciez te ogloszenia chałpnicze z tekstami
    1000zł miesiecznie itp, były by lekarstwem na bezrobicie w polsce, tak samo
    te wszytkie systemy totolotka itp.

    ja mimo ze jestem dfacetem zajmuje sie troche sprzedażą bezpośrednią
    (kosmetyki) bądź co bądź ale 200zł na ziemi nie leży, pozatym mam ochotę
    otworzyć sklep internetowy z tymi rzeczami

    na chałpnictwo raczej ie dam się nabrać, tak samo jak na te firmy któe w
    gazetach dają co tydzień ogoszenie ze poszukują kilku osob do jakiegoś tam
    działu (jesli co miesiąc by ich zatrudniali to by był największy pracodawca
    w województwie

  • 7. Data: 2002-10-10 12:07:30
    Od: "Aneta" <k...@p...onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za opinie przynajmiej wiem ze nie ma mozliwosci
    zarobienia na chalupnictwie. Bardzo wam dziekuje .
    Aneta
    Użytkownik "kamila kwiatkowaka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ankd34$bj0$1@news.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/