PracaGrupypl.praca.dyskusje › za ile da sie przeżyc w warszawie (2 osoby)

  • 1. Data: 2002-09-23 10:41:45
    Temat: za ile da sie przeżyc w warszawie (2 osoby)
    Od: "w" <...@w...pl>

    jak w temacie

    w.

  • 2. Data: 2002-09-23 10:45:48
    Temat: Re: za ile da sie przeżyc w warszawie (2 osoby)
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > jak w temacie
    >
    > w.

    zalezy kto Was zaczepi ;-)

    pozdr.
    artur

  • 3. Data: 2002-09-23 11:06:13
    Od: "w" <...@w...pl>

    a więcej konkretów wersje mozliwości itp.

  • 4. Data: 2002-09-23 11:11:03
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > a więcej konkretów wersje mozliwości itp.

    a moze tak bardziej skonkretyzowane pytanie?

  • 5. Data: 2002-09-23 11:21:07
    Od: "w" <...@w...pl>

    che sie przesiedlic do warszawy
    interesują mnie nastepujące ceny
    wynajęcie kawalerki lub pokoju - cena miesięczna w granicach warszawawy lub
    po za nia
    koszt utrzymania dwóch osób - wyzywienie podstawowe srodki chigieny itp.

    wszytsko oczywisce w granicach rozsądku
    pozdrawiam
    wojtek

    koszty

  • 6. Data: 2002-09-23 11:46:02
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    w <...@w...pl> wrote:
    > jak w temacie

    Mieszkanie - licz 1000zł, chyba, że to będzie jeden pokój w większym
    mieszkaniu - wtedy 500zł.

    Jedzenie - jeżeli bez szaleństw to drugie 500zł (tyle sam w dwie osoby
    wydaję).

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-09-23 11:46:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    w <...@w...pl> wrote:
    > interesują mnie nastepujące ceny
    > wynajęcie kawalerki lub pokoju - cena miesięczna w granicach warszawawy lub

    Kawalerka - 1000zł, pokój ok. 500zł.

    > po za nia
    > koszt utrzymania dwóch osób - wyzywienie podstawowe srodki chigieny itp.

    I jeszcze słownika ortograficznego... razem drugie 500zł.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-09-23 11:47:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    wm <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Wynajęcie kawalerki to 300-400$ + opłaty. Ceny w supermarketach takie jak w
    > innych miastach lub bardzo zbliżone. Bilet miesieczny to ok 70 zł.

    Bez przesady, gdzie masz takie drogie kawalerki? Ostatnio ceny spadły...

    --

  • 9. Data: 2002-09-23 11:48:08

    ale upierdliwy - samo h kolego samo h

  • 10. Data: 2002-09-23 11:59:14
    Od: "wm" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    Wynajęcie kawalerki to 300-400$ + opłaty. Ceny w supermarketach takie jak w
    innych miastach lub bardzo zbliżone. Bilet miesieczny to ok 70 zł.

    Zdrówko
    wm