PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY

  • 11. Data: 2002-09-23 13:56:07
    Temat: Re: ZA ILE PRZEPROWADZICIE SIĘ DO WARSZAWY
    Od: "R_K" <r...@o...pl>

    > To z
    > wrodzonej niecheci to tego miasta. Niewytlumaczalnej racjonalnie zreszta.

    ... i faktycznie nieracjonalnej w rzeczy samej.

    Pozdro

    Robert, warszawa

  • 12. Data: 2002-09-23 13:57:32
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > ... i faktycznie nieracjonalnej w rzeczy samej.
    >
    > Pozdro
    >
    > Robert, warszawa

    No wlasnie mowie ;-)

    pozdr.
    artur, Nie Warszawa

  • 13. Data: 2002-09-23 14:00:54
    Od: "w" <...@w...pl>

    jestem konsultantem systemowym
    systemy wspomagania zarządzania
    3 lata praktyki

  • 14. Data: 2002-09-23 14:03:46
    Od: k...@p...onet.pl

    > może pytanie postawiłem nie precyzyjnie jaki jest prógb opłacalności np.
    > chce tam mieszkać wziąść kredyt na jaką chałupę itp.
    >
    > ale ok. czekamy co powiedzą inni

    Napisz moze kolego w miare precyzyjnie cos o sobie, a wtedy doczekasz sie
    odpowiedzi uwzgledniajacych Twoje realia.
    Nie piszesz ani w jakim zawodzie, ani z jakim wyksztalceniem, ani czy masz
    prace i zmieniasz czy tez jestes od 2 lat bezrobotny. jaka jest sytuacja
    rodzinna, czy druga polowka ma prace czy nie, a jesli ma to czy w Wa-wie tez ma
    zagwarantowana czy tez przez przenosiny zostanie bezrobotna.
    taka gre w 20 pytan zrobiles i dziwisz sie, ze otrzymujesz pasujace do pytania
    odpowiedzi.
    Przejzyj archiwum grupy, to zorientujesz sie jak ludzie precyzyjnie zadaja
    pytania i jakie wtedy sa udzielane odpowiedzi.
    piszesz o planowanym kredycie...Czyli Twoje zarobki oprocz potrzeb bytowych
    powinny uwzgledniac mozliwosc splaty rat...itd

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 15. Data: 2002-09-23 14:04:42
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > jestem konsultantem systemowym
    > systemy wspomagania zarządzania
    > 3 lata praktyki

    No i od razu lepiej. Tutaj wiele zalezy takze jaka to praktyka byla. Mysle
    ze 5 kPLN na reke to kwota o ktora mozesz powalczyc, w zaleznosci jak
    powazne sa to systemy. Lepiej jednak strzelac wyzej, bedzie z czego opuscic.

    pozdr.
    artur

  • 16. Data: 2002-09-23 14:13:38
    Od: "rapatang" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > ze 5 kPLN na reke to kwota o ktora mozesz powalczyc, w zaleznosci jak
    > powazne sa to systemy. Lepiej jednak strzelac wyzej, bedzie z czego

    tyle to ja mam w trojmiescie (troszke wiecej takie 5k plus)

    choc nie jest to chyba niska trojmieska placa, kosultant, analityk procesow
    biznesowych

    --

    rapatang

  • 17. Data: 2002-09-23 14:39:26
    Od: "kerbi" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > tyle to ja mam w trojmiescie (troszke wiecej takie 5k plus)
    >
    > choc nie jest to chyba niska trojmieska placa, kosultant, analityk
> [...]

    No widzisz, jestes zywym dowodem na to jak trudno odpowiedziec cos na takie
    pytanie.

    pozdr.
    artur

  • 18. Data: 2002-09-23 15:23:02
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    w <...@w...pl> wrote:
    > TZN . ZA JAKA KWOTĘ NETTO ZDEDYDOWANIE OPUSCIE SWOJE RODZINNE GNIAZDKO NA
    > RZECZ WARSZAWY
    > POZDRÓFKA
    > W.

    nie ma takiej kwoty - to pytanie jest bez sensu.
    a co masz w swoim ,,rodzinnym gniazdku''? jakie perspektywy?
    czy inne perspektywy masz w Warszawie? Jakie masz koszty tam a jakie bedziesz
    mial tu?

    Za kazdy zesk netto bym sie przeprowadzil.
    Za odpowiedni zysk netto przeprowadzilbym sie dokadkolwiek.

    Zysk netto = dochody netto - wydatki.
    w moim wypadku dochody moje i zony.

    przeprowadizlbym sie nawet przy zerowym zysku netto jesli bylaby znaczaca
    roznica w perspektywach (wiarygodnych).

    pozdrawiam

    romekk

  • 19. Data: 2002-09-23 17:53:16
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Mysle
    > opuscic.

    Aż trudno mi w to uwierzyć skoro na stanowisku admina + help desk oferowali
    koledze góra 2000 zł netto. Więc nie wiem czy była to firma taka sobie czy
    nie przesadzacie z kwotami !!! Teraz kiedy recesja i firmy z Wawy szukają
    taniej siły roboczej pod postacią ludzi z prowincji najlepiej mających nóż
    na gardle (bezrobotnych), to Wy podajecie aby żądać kwot rzędu 4000-5000
    kawałków. Za takie pieniądze to dziś bym się spakował i jechał, tyle że
    admin na Śląsku ma na rękę tylko 1300 zł !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 20. Data: 2002-09-24 06:22:36
    Od: "w" <...@w...pl>

    kolega widzę strasznie niecierpliwy i popędliwy
    zadając pytanie w takiej postaci spodziwalem sie takich własnie odpowiedzi
    nnie musze sie chyba uzewnętrzniać i ściśle sie trzymać schematu bo taki sie
    komus podoba

    a tak propo już ktoś enty z rzędu pi iiiiii za moje pyatania
    ludzie wyluzujcie się i traktuje obyczaje troche luxniej nic piiiiiii nie
    mogę napisać bo zaraz jakiś mądrzach piiiiii do treści że to to nie, a to to
    popraw a tu cos wytnij tam sprecyzuj

    gdzie wy zyjecie jacys sztywni czy sflustrowani
    o co chodzi
    w.
    ps dziekuje wszystkim za odpowiedzi