PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z pl.praca.oferowana...

  • 1. Data: 2004-06-07 17:54:18
    Temat: Z pl.praca.oferowana...
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Poniżej przykład maili jakich wiele przychodzi na pl.praca.oferowana.
    Skąd się tacy ludzie biorą?

    PS1. Wyciąłem nazwisko autora i jego email. Może kiedyś dorośnie?
    PS2. Ciekawe jak mu idzie z "docieraniem do przełożonych" ... ;)

    From: mariusz XXXXXXXX <X...@p...onet.pl.x>
    Subject: dlaczego nie umieszcza Pan mojehgo ogłoszenia
    Date: 5 Jun 2004 00:43:27 +0200

    DO MODERATOR

    PROSZE O WYJASNIENIE DLACZEGO NIE UMIESZCZA PAN MOJEGO OGŁOSZENIA
    KTÓRE WYSŁAŁEM DWA RAZY WIEC TO NIE PRZYPADEK
    A NAWET NIE POFATYGOWAŁ SIĘ PAN NAPISAC POWODU ODMOWY

    SPEŁNIA WSZELKIE WARUNKI
    -JEST STANOWISKO
    -WARUNKI PRACY
    - KONTAKT DO FIRMY -PRZEZ WWW

    OCZYWIŚCIE POSTARAM SIE TEŻ DOTRZEC DO PANA PRZEŁOŻONYCH
    MARIUSZ XXXXXXXX

  • 2. Data: 2004-06-07 19:14:45
    Temat: Re: Z pl.praca.oferowana...
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Dariusz Jaworski wrote:
    > Poniżej przykład maili jakich wiele przychodzi na pl.praca.oferowana.
    > Skąd się tacy ludzie biorą?

    Nie wiem, ale mogliby tam zostać.

    > OCZYWIŚCIE POSTARAM SIE TEŻ DOTRZEC DO PANA PRZEŁOŻONYCH

    Pewnie z jakiegoś państwowego urzędu. :-D

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 3. Data: 2004-06-08 04:10:27
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> wrote in message
    > Poniżej przykład maili jakich wiele przychodzi na pl.praca.oferowana.
    > Skąd się tacy ludzie biorą?

    Jest takie drzewko popularne na Swieta Bozego Narodzenia. Na pewno stamtad.

    F.M.T

  • 4. Data: 2004-06-08 06:50:00
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    moze desperat po prostu ?

    albo nie wie ze typowa cecha polska to formalizm na max plus cenzura (ja
    wiem lepiej co dla was dobre)