PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 391. Data: 2009-06-24 18:28:43
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Herald" napisał:
    > Debilku wtórny.

    tak to sie odzywaj do swojej matki, ja nie jestem z twojej rodziny!:O)

    > Anglia jest regionem a nie krajem jak ci się wydawało do tej pory.

    śląsk też nie jest państwem a jednak ludzie na sląsku pracują, normalnie
    ręce opadają

  • 392. Data: 2009-07-02 14:38:53
    Od: r...@m...com

    > czuć od ciebie głąbem co nawet studiów nie ma a się o studiowaniu wypowiada,
    > studia u nas są tak samo darmowe jak darmowa jest służba zdrowia i tym
    > podobne bzdety!:O(

    Dokładnie!

    Płatna jest nawet niczego nie gwarantująca sama rekrutacja na te "bezpłatne"
    studia!

  • 393. Data: 2009-07-02 21:27:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ii1byspa67gf$.1l0l489yuhewv$.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > Ale komu Ty to mówisz?
    > mihau?
    > balon?
    To nie jest zbyt trafiony "argument".
    Obaj wymienieni to debile - fakt.
    Ale pomijanie aspektu finansowego w planowaniu założenia i _utrzymania_
    rodziny, zapewnieniu jej bytowego bezpieczeństwa o mądrości życiowej z
    pewnością nie świadczy.
    O kotletach z miłości w panierce nie słyszałem, o "miłości" za środki na
    płatności za rachunki już prędzej, choć nie promowałbym tej formy ich
    zdobywania.

    > Starzy z układu wcisnęli ich na stanowiska i teraz pyszczą takie kmioty.
    Poza tym są na pewno czarnoskórymi Chińczykami wyznania mojżeszowego...
    Nie przeginasz czasem?

    --
    Jotte

  • 394. Data: 2009-07-30 17:37:31
    Od: r...@w...pl

    > Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Nie "potrafił".
    > Wiedział jedynie jak się samochód prowadzi.
    > A to diametralna różnica.

    Potrafił.

    po to jest kurs i egzamin.

    kto mysli inaczej - jest idiotą.

  • 395. Data: 2009-07-30 17:51:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:0560.000008c1.4a71da5b@newsgate.onet.pl r...@w...pl
    <r...@w...pl> pisze:

    > Potrafił.
    > po to jest kurs i egzamin.
    > kto mysli inaczej - jest idiotą.
    Jesteś, chłopcze, takim właśnie idiotą.
    Tym większym, że zdajesz się nawet o tym nie wiedzieć.
    Kurs nie służy nauczeniu się prowadzenia pojazdu (i nie da się tam nauczyć
    jeździć), zaś egzamin nie sprawdza posiadania tej umiejętności.
    Gdyby kurs uczył prowadzenia pojazdu byłoby znacząco mniej kolizji i
    wypadków.
    Gdyby egzamin sprawdzał tę umiejętność nie byłoby aż takich korków i tak
    bardzo zatłoczonych dróg.

    --
    Jotte

  • 396. Data: 2009-07-30 18:10:55
    Od: r...@w...pl

> [...]
    > wypadków.
    > Gdyby egzamin sprawdzał tę umiejętność nie byłoby aż takich korków i tak

    Sam jesteś idiotą.

    Kurs i egzamin wystarcza nabyciu umiejętnosci bezpiecznego prowadzenia
    samochodu, a doświadczenie poprzez praktykę zdobywa się z czasem.

  • 397. Data: 2009-07-30 18:22:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:0560.000008c8.4a71e22f@newsgate.onet.pl r...@w...pl
    <r...@w...pl> pisze:

    > Sam jesteś idiotą.
    > Kurs i egzamin wystarcza nabyciu umiejętnosci bezpiecznego prowadzenia
    > samochodu, a doświadczenie poprzez praktykę zdobywa się z czasem.
    Sorry, nie jesteś idiotą.
    Jesteś nie mającym pojęcia o czym gadasz debilem.
    Powtórzę - debilem.

    --
    Jotte

  • 398. Data: 2009-07-30 19:13:49
    Od: r...@w...pl

    > W wiadomości news:0560.000008c8.4a71e22f@newsgate.onet.pl r...@w...pl

    > Sorry, nie jesteś idiotą.
    > Jesteś nie mającym pojęcia o czym gadasz debilem.
    > Powtórzę - debilem.

    Nazywaj siebie jak chcesz, niestety Polska jest pełna debili i idiotow i dlatego
    tak a nie inaczej wyglda zycie w tym kraju...

  • 399. Data: 2009-07-30 19:15:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-30, Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    [...]

    > Sorry, nie jesteś idiotą.
    > Jesteś nie mającym pojęcia o czym gadasz debilem.
    > Powtórzę - debilem.

    A to Ty nie czytałeś ostatniego flejma z jego udziałem?
    Ten gość jest niereformowalny niestety. A co gorsza
    obwinia o swoje nieszczęścia wszystkich innych, tylko
    nie siebie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 400. Data: 2009-07-30 19:30:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrnh73sb2.6vk.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > A to Ty nie czytałeś ostatniego flejma z jego udziałem?
    No, chyba nie. Aż tak bardzo nie śledzę newsów.
    Zwykle po topicach, dużo rzadziej po userach.

    > Ten gość jest niereformowalny niestety. A co gorsza
    > obwinia o swoje nieszczęścia wszystkich innych, tylko
    > nie siebie.
    Czyli trafiłem z diagnozą po podstawowych objawach... :))

    --
    Jotte