PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne... › Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...
    From: a...@r...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...
    Date: 5 Dec 2006 07:31:54 -0800

    Witam,
    Nie jestem kadrowcem a mam taki problem: znajoma złożyła
    wypowiedzenie u swojego szefa,
    zaproponowała porozumienie stron z tereminem odejscia 30 dniowym.
    Otrzymała
    potwierdzenie ustne ale nie na piśmie. Szef oznajmił, ze podpisze na
    koniec
    grudnia bo chce mieć pewność, że będzie (ona) dobrze pracowała do
    końca.
    Pytanie pierwsze: ile czasu ma szef na oficjalną odpowiedź?
    Ciąg dalszy sytuacji: po kilku dniach poprosiła jednak o podpisanie
    wypowiedzenia, szef powiedział, że może podpisać ale zapowiedział,
    że dopisze
    tam klauzulę, że warunkuje swoją zgodę wykonaniem kokretnego
    projektu przed
    odejściem z pracy.
    Pytanie drugie: czy ma takie prawo (dołączyć klauzulę albo
    uwarunkować zgodę)?

    Pozdrawia M.